۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۵۴۷۲۴
حجت الاسلام والمسلمین ربانی مطرح کرد؛

۳ پیام حماسه امروز | مشکلات معیشتی شایسته این مردم نیست

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: رفع گرفتاری ها و مشکلات معیشتی مردم در گرو تلاش مضاعف مسؤولان و حضور مردم در صحنه است.
حجت الاسلام والمسلمین ربانی

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه مردم با شور و آگاهانه به صحنه آمد اند، گفت: امیدواریم خداوند به مسؤولان مان توفیق عنایت کند تا هرچه می توانند برای رفع دغدغه های مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد همه افراد جامعه اعم از مردم و مسؤولان به گونه ای تلاش کنند تا انقلاب اسلامی روز به روز رشد کرده و بر عزت اش افزوده شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از سوی مسؤولان تأکید و خاطرنشان کرد: رفع گرفتاری ها و مشکلات معیشتی مردم در گرو تلاش انقلابی مسؤولان و حضور مردم در صحنه است.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور پیام راهپیمایی 22 بهمن را اینگونه توصیف کرد: اولین پیام این حماسه پرشور این است که به دشمنان می فهماند مردم شریف ایران پشتیبان رهبر معظم انقلاب بوده و با حمایت از ایشان از نهضت امام خمینی(ره) پاسداری می کنند.

وی با اشاره به اینکه یأس دشمنان از طمع کردن درباره انقلاب اسلامی، دومین پیام حماسه 22 بهمن است، ابراز داشت: مردم با حضور خود در این صحنه ها از دشمنان اعلام انزجار می کنند و همین سبب ناامیدی دشمن خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پایان یادآور شد: سومین پیام این حماسه با شکوه و انقلابی ایت است که مردم با حضور خود به مسؤولان می گویند «مسؤولان عزیز، خط و خط بازی ها را کنار بگذارید و برای خدمت به مردم تلاش کنید؛ فساد، فقر و بیکاری را از بین ببرید»؛ باید گفت که اگر مسؤولان برای خدمت به این مردم عزیز تلاش مضاعف نکنند، نسبت به انقلاب اسلامی ناسپاسی کرده اند./841/پ۲۰۲/س

ارسال نظرات