۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۵۴۷۲۲
ایستاده پای انقلاب؛

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز برگزار شد

اهوازی ها همزمان با اقصی نقاط کشور با حضور پرشور و حماسی خود یوم الله ۲۲ بهمن را پاس داشتند.
راهپیمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مردم اهواز همزمان با سراسر کشور امروز در لبیک به ندای رهبری و تجدید بیعت دوباره با آرمان های امام و انقلاب اسلامی حماسه غرور آفرین ۲۲ بهمن دیگری را با حضور هوشمندانه و حمایت قاطعانه در تاریخ استان خوزستان رقم زدند.

مردم اهواز با همه اقوام و سلایق ساعاتی پیش همدل و یکصدا شعار «روح منی جان منی، خامنه ای»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر مفسد اقتصادی درود بر مدیر جهادی»، «نیروی قدس سپاه خارچشم آمریکا»، «مرگ بر آمریکا» و «۲۲ بهمن ماه خون بهای شهیدان» را سر دادند و شور و شعف مثال زدنی را در جشن پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم گردوخاک برخاسته نشان دادند و ثابت کردند که در همه احوال و اوضاع پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند.

عرب و لر، بختیاری و دزفولی و شوشتری امروز در اهواز با در دست گرفتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، راهپیمایی خود را  از امانیه، میدان مولوی آغاز و با گذر از پل شهید علم‌الهدی و خیابان سلمان فارسی در چهارراه آبادان تجمع کردند و بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبرمعظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در مسیر راهپیمایی ۳۹ غرفه از سوی سپاه پاسداران، بنیاد شهید، شهرداری، کانون های پرورش فکری، نهاد کتابخانه های استان، دانشگاه ها و صنایع مختلف تدارک دیده شده است؛ ضمن اینکه گروه سرود هزار و ۳۵۷  نفره آموزش و پرورش، برنامه های طنز و تئاترهای خیابانی از سوی معاونت فرهنگی شهرداری سروده های انقلابی را خواندند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در خوزستان امسال در بیش از ۱۳۰ نقطه شد که در مقایسه با سال گذشته مراکز راهپیمایی ۲۰ درصد افزایش یافته است./۹۴۵۶/پ204/ب1

ارسال نظرات