۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۵۴۷۱۲
ایستاده پای انقلاب؛

وحدت و همبستگی رمز بقا و تدام انقلاب است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: اتحاد و همبستگی ملت ایران مثال زدنی بوده و تا زمانی که این انسجام وجود دارد انقلاب و اسلام نیز تداوم دارد.
وحدت و همبستگی رمز بقا و تدام انقلاب است

حجت الاسلام حجت الله فاضلی پیردوستی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی که در راس آنها آمریکا و اسراییل هستند کوبید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه مطرح کرد: شور و شوق ملت ایران در 22 بهمن نشان از حماسه ای ملی و ایستادگی در برابر جنایتکاران جهانی است.

وی در ادامه بیان داشت: ملت ایران هیچ گاه دست از حمایت انقلاب اسلامی برنخواهد داشت و همچون دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب حامی ولایت فقیه و ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه در ادامه به انسجام ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: اتحاد و همبستگی ملت ایران مثال زدنی بوده و تا زمانی که این انسجام وجود دارد انقلاب و اسلام نیز تداوم دارد.

حجت الاسلام فاضلی پیردوستی 22 بهمن را یادآور مجاهدت امام راحل و ملت ایران دانست و گفت: دوران انقلاب سراسر مجاهدت و ایستادگی در برابر دشمنان ایران اسلامی بود و اکنون باید از دستاوردهای امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمان صیانت و پاسداری کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه اظهار داشت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده است بنابراین باید مکتب امام خمینی (ره) و سیره شهدا اشاعه یابد تا انقلاب از هجمه های دشمنانش در امان باشد.

وی در پایان تاکید کرد: طلاب مروج انقلاب و مکتب امام راحل بوده و این سیره را در منابر و سخنان خود اشاعه می دهند، قطعا ترویج انقلاب اسلامی و صدور آن به تمام جهان ضامن بقا و تداوم آن است./857/ت303/ب1

ارسال نظرات