۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۵۴۷۰۴
ایستاده پای انقلاب؛

مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و اقتدار خود را نشان دادند

امام جمعه لاریجان با بیان این که مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و اقتدار خود را نشان دادند، گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان از اقتدار و وحدت است زیرا انقلاب ما با وحدت به دست آمده است.
۲۲ بهمن

حجت الاسلام حمیدرضا شکری، امام جمعه لاریجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل اظهار داشت: دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خود را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.

حجت الاسلام شکری بیان داشت: اکنون در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، انقلابی که یک الگوی کامل اندیشه دینی و الگوی مترقی مردم‌ سالاری دینی است.

امام جمعه لاریجان تصریح کرد: انقلابی که آن معمار کبیر انقلاب امام خمینیِ عزیز، پنجره ای جدید رو به انسان سرگشته دوران گشود و اسلام و عقلانیت نظام مترقی جمهوری اسلامی را جایگزین نظام ارتجاع شاهنشاهی کرد.

وی ادامه داد: آرمانی که با یاری حق تعالی و وحدت کلمه پشت سر امام خمینی (ره) کشور را از ضعف فرهنگی و سیاسی و اجتماعی دوران شاهنشاهی و ناسیونالیسم رویایی و جریان پوچ‌ گرای لیبرال دموکراسی و کمونیسم رها ساخت و حیات طیبه اسلامی را برای ملت  و کشور و تمام مردم آزادی خواه جهان به ارمغان آورد.

حجت الاسلام شکری گفت: 22 بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌ های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم ‌ناپذیر ایستادند.

وی ادامه داد: امروز پرچمدار و سکاندار انقلاب، بزرگ‌ مردی خردمند و مردی از تبار عارفان و سالکان الی الله است که با توکل بر خداوند متعال و اتکای به نفس مثال زدنی و تأکید بر تبعیت از منویات امام خمینی(ره) و پاسداری از ارزش‌ های اسلامی، کشتی انقلاب را در میان امواج و تلاطم راهبری می‌کند.

امام جمعه لاریجان گفت: ملت رشید و صبوری که با چهار دهه جهاد و چهار دهه مقاومت و تبعیت محض از ولایت فقیه در حمایت از مظلوم؛ ظلم‌ ستیزی و مبارزه با استبداد و استکبار را آموختند و با استعانت از زیرساخت‌های انقلابی و جهادی، الگویی اسلامی ایرانی از پیشرفت را در عرصه ‌های مختلف محقق ساختند.

وی گفت: ایران اسلامی تنها کشوری است که یک تنه مقابل دنیای استکبار ایستاده و دشمن را به ستوه آورده و قطعاً بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از توطئه ‌های داخلی و بین ‌المللی و خباثت عده ‌ای از دشمنان است.

حجت الاسلام شکری بیان داشت: اکنون انقلاب با گذر از فتنه‌ها و تهدیدها راه خویش را یافته و ایجاد جنگ روانی، سیاه ‌نمایی، القاء یأس و ناامیدی و ایجاد بحران ناکارآمدی در مسیر روشن احیای تمدن اسلامی خللی وارد نخواهد کرد.

امام جمعه لاریجان گفت: باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام های بیشماری را بر سر راه انقلاب می گستراند، امروز وظیفه تک تک ما حفاظت از آرمانهای حضرت امام و شهدا است و شهدایی که با لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی امام زمان، خون خود را نثار کردند تا این انقلاب سربلند بماند.

وی با بیان این که مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و اقتدار خود را نشان دادند، گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان از اقتدار و وحدت است زیرا انقلاب ما با وحدت بدست آمده در هشت سال دفاع مقدس با وحدت در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم و امروز با وحدت در مقابل تمام توطئه های دشمنان ایستادگی داریم.

امام جمعه لاریجان گفت: مردم ما امروز با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن بیعت دوباره ای با آرمان های انقلاب و ولایت داشتند و با فریاد رسایشان مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زدند و حماسه ای دیگر را در تاریخ انقلاب ثبت کردند./1314/ت303/ب1

ارسال نظرات