۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۵۴۶۹۴
ایستاده پای انقلاب:

حضور مردم در صحنه بیمه کننده کشور در برابر توطئه دشمنان است

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه بیمه کننده کشور در برابر توطئه دشمنان است.
حجت الاسلام حسینی دانشگاه لرستان

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: امروز مردم با حضور گسترده تر نسبت به گذشته به میدان آمدند و با خلق حماسه ای تاریخی باری دیگر ایستادن پای انقلاب را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به دسیسه های دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: مردم با ایستادگی و مقاومت در طول این 40 سالی که از عمر با برکت انقلاب می گذرد نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

مسؤول نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان مردم را صاحبان اصلی انقلاب خواند و ادامه داد: این مردم هر زمان که احساس کنند انقلاب در خطر است، با حضور در صحنه و دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی و انقلابی در برابر توطئه های دشمنان می ایستند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و توطئه های دشمنان که موجب مرگ برخی افراد بی گناه و آسیب رساندن به اموال عمومی شد، خاطرنشان کرد: حضور مردم در 17 دی ماه موجب خلق حماسه ای تاریخی و سرکوب کردن اغتشاش گران شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هر زمان شرایط حساس شود، افزود: دشمن فعال تر می شود تا شاید بتواند توطئه های خود را پیاده کند و در مقابل مردم نیز فعال، پویا و جدی تر به میدان می آیند و جلوی نقشه های دشمن را می گیرند.

وی حضور گسترده مردم و سلایق فکری و سیاسی مختلف در راهپیمایی امروز را دشمن شکن خواند و گفت: امروز مردم انقلاب لرستان باری دیگر به میددان آمدند و با امام، رهبری و آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند و به دنیا اعلام می کنیم که راه شهدا را ادامه خواهیم داد و این راه کشور را در برابر توطئه دشمنان بیمه می کند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات