۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۵۴۶۷۸
ایستاده پای انقلاب؛

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن واکنش به تهدید دشمنان است

استاندار قم حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را واکنش ملت به تهدیدات دشمنان کشور و انقلاب ارزیابی کرد و گفت: مسؤولان بدانند که مردم از آن‌ها جلوتر هستند.
صادقی استاندار قم

سید مهدی صادقی استاندار قم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور باشکوه و جمعیت زیاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: برآورد متخصصان نشان می‌دهد حضور مردم بیش از سال‌های گذشته است و این نشان دهنده این است که مردم بیش از هر کسی شرایط و موقعیت جمهوری اسلامی را در صحنه‌های بین المللی درک می‌کنند و همین باعث شده است که حضور مردم بیشتر و عظیم شده است.

وی در پاسخ به اینکه پیام این حضور برای دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی چیست گفت: پیام چنین حضور پرشوری برای آن‌ها که سیاسی هستند مشخص است؛ روز 22 بهمن روز بیعت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب، آرمان‌های امام خمینی(ره) و خود اسلام است.

استاندار قم افزود: شناخت شرایط سیاسی دنیا و کشور در کنار این حضور پرشور مردم نشان می‌دهد که مردم در ازای تهدیدات بیشتر دشمنان کشور و انقلاب، اینگونه واکنش نشان می‌دهند و به این روش تصمیم و اراده خود را به دیگران نشان می‌دهند و این چیزی است که باعث ماندگاری انقلاب خواهد بود.

وی تصریح کرد: مسؤولان باید بدانند که مردم از آن‌ها جلوتر هستند، من پشت سر مردم حرکت می‌کنم؛ این مردم نیازی به توصیه و سفارش ندارند، ما باید از حضور قدرتمندانه مردم برای دفاع از انقلاب درس بگیریم و به هر روشی از مردم عزیز تشکر کنیم./1323/پ202/ب1

ارسال نظرات