۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۵۴۶۵۴
ایستاده پای انقلاب؛

تجدید بیعت با ولایت مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

معاون پژوهش حوزه علمیه ایلام گفت: همه پای انقلاب ایستاده ایم و در راه این نظام که هدیه خدا به ملت ایران است تا آخرین قطره خون خود دست از دفاع از آرمان ها و ارزش های آن نخواهیم کشید.
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین

حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون پژوهش حوزه علمیه ایلام، امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: مهمترین پیام حضور مردم تجدید بیعت با ولایت است.

وی افزود: مردم ایران ۴۰ سال پیش به ندای امام راحل لبیک گفتند و در جهت کسب استقلال خود و عدم وابستگی به غرب و شرق در مقابل رژیم فاسد پهلوی ایستادند و تا سرنگونی آن از پای ننشستند.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: هر قدم مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حرکت در مسیر ولایت و اعتلای شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی است.

معاون پژوهش حوزه علمیه ایلام عنوان داشت: همه پای انقلاب ایستاده ایم و در راه این نظام که هدیه خدا به ملت ایران است تا آخرین قطره خون خود دست از دفاع از آرمان ها و ارزش های آن نخواهیم کشید.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین پیام های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نا امید کردن دشمنان ایران اسلامی و انقلاب است و به آنها خواهد فهماند که مردم ایران با وجود مشکلاتی در داخل کشور اما عاشق نظام مستقل خود هستند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه کم رنگ کردن دستاوردهای انقلاب یکی از دسیسه های دشمنان است، گفت: امروز ایران در اوج اقتدار و قدرت در منطقه و نقش تعیین کننده خود در جهان ثابت کرده که دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار زیاد و چشمگیر است.

حجت الاسلام سلیمی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم که ۴۰ سال است پای این عهد خود با امام و شهدا ایستاده اند و تحت هیچ شرایطی با هیچ قدرتی بر سر نظام اسلامی و انقلاب خودشان معامله نخواهند کرد.

وی در پایان گفت: ان شاءالله حضور حماسی و چشمگیر ملت غیور ایران بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است./۸۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات