۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۵۴۶۰۲
مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان:

دشمن با القای ناکارآمدی انقلاب درپی کاشتن بذر ناامیدی در دل دانش آموزان است

حجت الاسلام محمدیان گفت: دشمن برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی تلاش دارد تا ناامیدی را در دل دانش آموزان و سازندگان آینده نظام اسلامی بکارد.
تربیت معنوی دانش آموزان

حجت الاسلام اکبر محمدیان، مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آگاهی دشمنان از ناتوانی در مقابله نظامی با جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمن تلاش دارد ناامیدی را در بدنه جامعه تزریق کند تا افرادی که در آینده برای انقلاب اسلامی نقش آفرینی خواهند کرد دچار ناامیدی شوند که بهترین گزینه برای چنین ایده ای دانش آموزان هستند.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا چنین طرز تفکری را از سوی معلمان به دانش آموزان تلقین کنند، افزود: برای مقابله با چنین حیله ای باید معلم ها را توانمند کنیم چرا که با گذر ۴۰ سال از عمر انقلاب نسل جدیدی از معلمان جایگزین نسل اول شده است و نسل جدید انقلاب را درک نکرده اند.

این مقام مسؤول خاطرنشان شد: نوع ترغیب و تشویق و تبلیغ معلمان نسل جدید نسبت به انقلاب با توجه به عدم درک فضا و وقایع آن زمان چه بسا چندان تأثیرگذار و گیرا نباشد؛ از این رو لازمه چنین کاری وادار ساختن دانش آموزان به مطالعه تاریخ انقلاب برای انس گیری و آشنایی با اتفاقات رخ داده است.

حجت الاسلام محمدیان افزود: دشمن تلاش دارد از طریق القای ناامیدی در جامعه ناکارآمدی نظام اسلامی را رقم بزند و بهترین راه مقابله بیان دستاوردهای موجود انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف اعم از پزشکی، فرهنگی، دینی، نظامی و هسته ای است؛ از این رو آشنایی دانش آموزان و معلمان با چنین دستاوردهایی و بازدید از چنین دستاوردهایی ضروری است تا دانش آموزان امید خود را بازیابند.

وی با بیان اینکه در زمینه مسائل اقتصادی آنگونه که باید پیشرفت ملموسی حاصل نشده است، تصریح کرد: یکی از علل عدم پیشرفت تبعیت نکردن از فرمایشات رهبری است حال آنکه رهبر معظم انقلاب سال ها حول مسائل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی بحث می کنند.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اکنون به پویایی خود رسیده است، ابراز داشت: ملت باید بداند انقلاب از کجا آغاز شد، ملت باید از جنگ، تحریم ها و توطئه های دشمنان آگاه شود و بداند که انقلاب اسلامی برای مسائل اقتصادی هم برنامه دارد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات