۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۵۴۵۸۴
امام جمعه تبریز:

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در عرصه فرهنگ را لازمه تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‎‌شرقی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ملکان با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی باید به دور موازی‌کاری و با شناخت مخاطبان همراه باشد.

امام جمعه تبریز با تأکید بر گسترش اقدامات و برنامه های خلاقانه، ابتکاری و اثرگذار فرهنگی با محوریت مخاطبان جوان و نوجوان خاطرنشان کرد: برای در امان ماندن از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان باید با زبان هنر و رسانه به مقابله پرداخت و از موضع انفعال خارج شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم وظیفه ادارات و ارگان‌های متولی فرهنگ از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بسیار مهم عنوان ارزیابی کرد و گفت: هزینه در حوزه فرهنگ عین سرمایه گذاری است، این در حالی است که متأسفانه نهادها در مواقعی که با کمبود بودجه مواجه هستند؛ ابتدا از حوزه فرهنگ کسر می کنند.

وی بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در عرصه فرهنگ را لازمه تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: اگر امروز شاهدیم ملت پس از چهار دهه وفادار به آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند، به معنای آن نیست که هیچ مشکلی وجود ندارد، مردم از تبعیض، بی عدالتی ها و رشوه خواری ها در برخی ادارات ناراضی و گلمه‌مند هستند، اما در مقابل دشمن واحد، وحدت و یکدلی دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مردم ایران پشتیبان انقلاب بوده و در طول تاریخ وفاداری و پایبندی خود را بارها نشان داده و هرگز از آن رویگردان نشده اند، گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و حقیقت امر آن است که مسؤولان باید خود را خادم ملت بدانند.

وی با اشاره به این‌که مردم با کسانی مشکل دارند که با اصول و اهداف عالی انقلاب اسلامی مخالفند، بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف چشمگیر است، اما نباید تمامی این برکات و دستاوردها با مشاهده عملکرد برخی افراد نالایق که صاحب پست و مقامی شده‌اند، زیر سؤال برود./935/پ204/ب1

ارسال نظرات