۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۵۵۴۵۶۴
ایستاده پای انقلاب؛

حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن از مؤلفه های تداوم انقلاب است

امام جمعه شهرستان زاغه گفت: حضور مردم در صحنه از مؤلفه های تداوم انقلاب است و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ببیعت دوباره با آرمان های امام، شهدا و رهبری است.
۲۲ بهمن

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: انقلاب ما انقلابی مردمی است و ملت ایران اسلامی در طول این 4 سال پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند و با حضور همیشه خود در صحنه های انقلاب مشت محکمی بر دهان استکبار زده اند.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه های مهم تداوم انقلاب حضور و پشتیبانی مردم بود، عنوان کرد: دشمنان پس از دوران جنگ تحمیلی با طرح دسیسه های مختلف برای ناامید کردن مردم از این انقلاب اقدام کردند و برخلاف خواسته دشمن در طول این 40 سال مردم با صبر و استقامت جلوی توطئه های دشمنان ایستادند.

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به اینکه دشمن می داند مردم پشتوانه قوی انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب خنثی کننده توطئه دشمنان بوده و خار چشم آنان است، حضور همراه با وحدت و یک صدا بودن ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را از انقلاب نا امید می کند.

وی ادامه داد: حضور مردم پیام ایستادگی پای انقلاب و آرمان های این نظام را در پی دارد، مردم با حضور در صحنه انقلاب باری دیگر یک صدا به ندای رهبری لبیک می گویند و با تجدید بیعت با امام و رهبری به دشمنان می فهمانند که از انقلاب دست نمی کشند.

حجت الاسلام زینی وندیان بیان داشت: ملت فهیم و ولایی ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به انقلاب و مردم این نظام امید می بخشند و موجبات ناامیدی دشمنان را فراهم می سازند.

وی بیان داشت: مردم به میدان می آیند و همچون سال های گذشته از راه و هدف انقلاب دفاع می کنند و با حضور خود اعلام می کنند که راه شهدا را ادامه خواهند داد و برای حفظ حراست از کیان انقلاب همواره ثابت قدم هستند.

امام جمعه شهرستان زاغه خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب است، مردم به صحنه می ایند تا به دشمن ثابت کنند وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی ذره ای از اراده آنان را نسبت به انقلاب کم نمی کند و با این حضور توطئه نفوذ دشمن را خنثی خواهند کرد./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات