۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۵۴۵۰۳
حجت الاسلام عبدی:

حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب بر عهده روحانیت است

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) شهر فامنین گفت: طلاب و مبلغان دینی باید در مرحله نخست با ابزارهای روز جامعه همچون شبکه های اجتماعی آشنا شوند و در مرحله بعدی با فعالیتی جهادی در عرصه حفظ آرمان های انقلاب کار کنند.
حجت الاسلام احمد علی عبدی

حجت الاسلام احمد علی عبدی مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) شهر فامنین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان بیان داشت: رمز پیروزی امام خمینی(ره) اخلاص ایشان بود، رهبر کبیر انقلاب به واسطه اخلاص در قلب مومنان و مردم ایران اثر گذاشت و انقلاب اسلامی را با یاری مردم به ثمر نشاند.

وی تصریح کرد: ولایت مداری مردم در سال 57 درس بزرگی برای نسل جدید که انقلاب را ندیده اند به جا گذاشت، بدین معنا که ولایت مداری سبب پیروزی امت اسلام در هر زمان خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) شهر فامنین با اشاره به ضرورت تقویت روحیه انقلابی گری در جامعه ابراز داشت: روحیه انقلابی گری در تمام عرصه ها سبب تحول خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به انقلاب های ناکام کشور های اسلامی همچون مصر اظهار داشت: کشور اسلامی از جمله کشور مصر که انقلاب کردند از عنصر انقلابی گری و تاثیر آن غافل بودند، اگر امت اسلام انقلاب کند و روحیه انقلابی گری را ادامه ندهد قطعا انقلاب خود را از دست خواهد داد.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به عملکرد سید حسن نصر الله خاطرنشان کرد: سید حسن نصر الله تربیت شده انقلاب اسلامی است و مهم ترین راه صدور انقلاب به جهان تربیت رهبران دینی در کشور ها است.

وی در ادامه افزود: تهدید های زیادی شامل حال جوان امروزی است، ابزار هایی همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی سعی در انتقال مفاهیم غلط در جامعه را داشته و می خواهند افکار نسل جدید را با بی ثمر جلوه دادن انقلاب و اسلام مورد تاثیر قرار دهند.

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) شهر فامنین گفت: طلاب و مبلغان دینی باید در مرحله نخست با ابزار  روز جامعه همچون شبکه های اجتماعی آشنا شوند و در مرحله بعدی با فعالیتی جهادی در عرصه حفظ آرمان های انقلاب کار کنند./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۲

 

 

 

 

 

ارسال نظرات