۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۵۴۴۷۱
امام جمعه رفسنجان:

۲۲ بهمن روز اقتدار مردم ایران است

حجت الاسلام رمضان پور با بیان این که ۲۲ بهمن روز اقتدار مردم ایران است، گفت: مردم ایران همچون سال های قبل با حضور خود در راهپیمایی۲۲ بهمن، بیزاری خود را به دشمن نشان می دهند.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضان پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با 22 بهمن، گفت: اهمیت 22 بهمن برای همه مردم ایران ثابت شده است و مردم با حضور خود در راهپیمایی، مشت محکمی را به دشمنان می زنند.

وی گفت: وظیفه الهی و سیاسی مردم ایران بوده که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند زیرا راهیپمایی 22 بهمن همچون نماز و روزه واجب است.

استاد حوزه علمیه رفسنجان با اشاره به این که مراکز استان ها اطلاع رسانی خوبی را برای شرکت مردم در راهپمایی 22 بهمن داشته باشند، ابراز داشت: برنامه های متنوع و سخنرانی می تواند انگیزه خوبی برای شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان همچون مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند تا به مردم بفهمانند که ما هم انقلاب را دوست داریم و هر کاری را برای دفاع از انقلاب انجام می دهیم.

حجت الاسلام رمضان پور با بیان این که مسؤولان به فرمایشان رهبری گوش فرا دهند، خاطرنشان کرد: مسؤولان صدای مردم را بشنوند و سعی کنند وضعیت اقتصادی و بیکاری مردم را درست کنند.

امام جمعه رفسنجان با توجه به این که اصل انقلاب برای همه مردم ایران مهم بوده و مردم انقلاب را دوست دارند، اظهار داشت: مردم ایران همچون سال های قبل با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بیزاری خود را به دشمن نشان می دهند.

وی ابراز داشت: 22 بهمن نماد ایستادگی ملت ایران در مقابله با دشمنان بوده که مردم بدانند برای این انقلاب و امنیت کشور، خون های زیادی داده شده است.

حجت الاسلام رمضان پور با بیان این که 22 بهمن روز اقتدار مردم ایران است، خاطرنشان کرد: دفاع از دستاوردهای انقلاب وظیفه شرعی و قانونی ملت ایران است.

وی در پایان گفت: مردم گرانی ها را به اصل انقلاب و نظام اسلامی نچسبانند و بدانند که اگر گرانی و بیکاری در جامعه بوده فقط به سبب سوء مدیریتی بعضی از افراد در جامعه است./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات