۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۵۴۴۳۳
ایستاده پای انقلاب؛

مردم با وجود مشکلات به انقلاب و آرمان‌های امام وفادار هستند

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که کسی نمی‌تواند منکر فشار‌های اقتصادی بر آحاد جامعه باشد، گفت: علیرغم تمام مشکلات معیشتی که گریبانگیر مردم شده است، مردم به انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین قوامی

حجت الاسلام و المسلمین سیدصمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی نظام اسلامی ایران، اظهار داشت:‌ مردم و انقلاب جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال گذشته حوادث مختلفی بر خود دیده‌ و پخته شده‌اند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی استان‌های کشور، ابراز داشت: رسانه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران، در حمایت از اغتشاشگران و به تصویر کشیدن بی‌نظمی‌های اخیر در کشور سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی افزود: انقلاب به اندازه کافی توانمند شده است و می‌تواند در برابر چنین هجمه‌هایی از خود دفاع کند، به همین علت اقشار مختلف مردم پس از مشاهده چنین رفتاری از سوی دشمنان نظام اسلامی ایران، به سرعت به صحنه آمده و در روز‌های 11 تا 14 دی‌ماه حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند.

وی با بیان این که کسی نمی‌تواند منکر فشار‌های اقتصادی بر آحاد جامعه باشد، خاطرنشان کرد: علیرغم تمام مشکلات معیشتی که گریبانگیر مردم شده است، مردم به انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند.  

امام جمعه پردیسان با بیان این که تا زمانی که مردم پشت انقلاب هستند، آسیبی به نظام وارد نخواهد شد، تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب بر رژیم طاغوت را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته جشن خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: سوزاندن پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران دل‌ها را به درد آورد، از این رو مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، انزجار خود را از این حرکت اعلام خواهند کرد، امیدواریم با نصرت الهی و پشتوانه‌‌ ملت بزرگ ایران، به زودی شاهد ایجاد تمدن بزرگ اسلامی در جهان باشیم./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات