۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۳۹۵
امام جمعه کرمان:

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقتدار خود را به دشمن نشان دهند

امام جمعه کرمان با بیان این که مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار خود را به دشمن نشان دهند، گفت: مردم با حضور در راهپیمای از انقلاب اسلامی دفاع و به دشمنان بیان کنند که ما انقلاب و نظام را دوست داریم.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: انسان مسلمان باید مطیع فرامین خداوند باشد تا بتواند زندگی خوبی را برای خود در دنیا و آخرت داشته باشد.

وی افزود: انسان مسلمان باید در رفتارهای خود دقت لازم را داشته باشد تا هیچگاه از مسیر تقوای الهی فاصله نگیرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به این که تقوا انسان را به بهشت می رساند، تصریح کرد: عدالت یکی از مهمترین مسأله های شخصی و اجتماعی است و کسانی که در امر قضاوت کار می کنند باید به این موضوع مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی تاکید کرد: کسانی که از موقعیت خود موقعیتی ویژه برای افرادی خاص مهیا می کنند در آخرت خار و ذلیل می شوند زیرا جایگاه جهنم برای کسانی بوده که نتوانند در دنیا زندگی خوبی را برای خود و خانواده فراهم کنند.

وی بیان کرد: همه مردم باید امتیازاتی یکسان داشته باشند و مسؤولان باید دقت کنند که عدالت در همه سطوح یک دست باشد.

امام جمعه کرمان با بیان این که مسؤولان دولت باید عدالت را در جامعه رعایت کنند، ایراد کرد: مردم جامعه اسلامی خواهان امنیت و معیشت با عدالت ویژه ای هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که مسؤولان وظیفه دارند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند، اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای واقعی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری سایه امنیت در ایران اسلامی پایدار است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار خودشان را به دشمن نشان دهند، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن از انقلاب اسلامی دفاع و به دشمنان بیان می کنند که ما انقلاب و نظام کشور را دوست داریم./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات