۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۵۴۳۸۱
امام جمعه تبریز:

راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب کوبنده به یاوه‌گویی غرب خواهد بود

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: ملت ایران جواب تمام گستاخی و یاوه‌گویی‌‌ بدخواهان نظام را با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه نبریز که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، با تأکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: امسال راهپیمایی مردمی سالروز پیروزی  انقلاب اسلامی از چند جهت اهمیت ویژه دارد.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان در رسانه‌های وابسته به خود همواره از حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال سخن به زبان می آورند، ملت ثابت خواهند کرد که همزمان با ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان پای انقلاب و آرمان امام و شهدا هستند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که رهبر انقلاب بر حضور همه اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سفارش کرده‌اند، گفت: دشمنان نظام به بهانه فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم سعی دارند موضوع آشوب های خیابانی اخیر در برخی از شهرهای کشور را با موضوع عدم مقبولیت نظام در اذهان عمومی جلوه دهند.

وی با بیان این‌که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب کوبنده به یاوه‌گویی غرب خواهد بود، افزود: امیدوارم مردم غیرتمند آذربایجان با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی که هستند برای پیشبرد اهداف نظام و مقابله با شیطنت استکبار جهانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از هر سال شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران راه به جایی نخواهد برد، گفت: تحرکات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی برای افزایش فشارها علیه جمهوری اسلامی با بهانه‌های تکراری است، خارج از قواعد حقوق بین الملل است.

وی با بیان این‌که آمریکا مقابله با توسعه توان موشکی ایران اسلامی را هدف قرار داده است، افزود: اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران یکی از توطئه های شوم آمریکا است تا جایی که در قالب طرحی بی‌شرمانه به دنبال مسدود کردن دارایی‌ ملت ایران در کشورهای مختلف هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که هدف اصلی دشمن تشدید جنگ روانی علیه مردم ایران است، تصریح کرد: ایران اسلامی همواره مستقل و در عرصه های نظامی خودکفا بوده و در این راه از هیچ مجاهدتی فروگذار نبوده است، توان موشکی ایران نیز به هیچ عنوان قابل مذاکره و معامله نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که ایران اسلامی درخصوص تسلیحات، نوع و میزان برد موشک‌ها با دشمنان دیرین خود مذاکره ای نخواهد داشت، گفت: این مردم ایران هستند که  تصمیم می‌گیرند و به صورت قاطع اعلام می کنیم اجازه دخالت به هیچ کشور خارجی را نخواهیم داد.

وی با تأکید بر این‌که ملت ایران جواب تمام گستاخی و یاوه‌گویی‌‌ بدخواهان نظام را با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داد، افزود: عزت و اقتدار خود را مدیون خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانیم و برای ادامه این مسیر آماده جانفشانی هستیم./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات