۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۵۵۴۲۷۸
ایستاده پای انقلاب؛

مردم بار دیگر وفاداری خود به انقلاب را در ۲۲ بهمن اثبات می کنند

آیت‌الله حسینی‌ شاهرودی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را عبادت دانست و گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعلام می‌کنند از هر قشر و صنفی که باشند همواره پشت نظام و انقلاب خود بوده و خواهند بود.
آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی

آیت‌الله سید‌عبد‌الهادی حسینی‌ شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو باخبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حضور آحاد مردم در یوم الله 22 بهمن، اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند القا کنند ملت شریف ایران از انقلاب خود ناراضی هستند.

وی با بیان این که مشکلاتی در کشور وجود دارد، ابراز داشت: چندی پیش برخی از مردم کشور به مشکلات معیشتی موجود در کشور واکنش نشان داده و برای اعلام اعتراضات خود به خیابان‌ها آمدند اما دشمن به سرعت سوء استفاده کرده و از این مسأله به عنوان ابزاری برای ضربه زدن به نظام استفاده کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان خارجی با مشاهده وضعیت، عده‌ای فریب خورده را نیز با خود همراه کردند و اعتراضات مردمی بر وضعیت اقتصادی کشور را به سوی اعتراض علیه نظام گسیل دادند.

وی تصریح کرد: با مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی، نگرانی مستضعفین و افراد کم‌برخوردار برطرف شد و زمینه ادامه تظاهرات علیه نظام را از دشمنان گرفت، از این رو دشمنان چاره‌ای ندارند جز آن که منتظر بمانند تا شرایط دیگری به وجود آید تا عرض اندامی کنند و علیه نظام دست به اقداماتی بزنند.  

آیت‌الله حسینی شاهرودی با بیان این که حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن، باید قصد قربت الهی بوده و عبادت محسوب می‌شود، گفت: ملت بزرگ ایران با حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، به فریب خوردگان داخلی و دنیای استکبار اعلام می‌کنند از هر قشر و صنفی که باشند همواره پشت نظام و انقلاب خود بوده و خواهند بود./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات