۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۵۵۴۲۴۰
ایستاده پای انقلاب؛

حضور مردم در ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به دخالت های استکبار است

استاد درس خارج حوزه علمیه قم عمده‌ترین دستاورد نظام اسلامی را استقلال و وابسته نبودن به استکبار توصیف کرد و گفت: حضور مردم در صحنه باعث به وجود آمدن انقلاب اسلامی و باقی ماندن آن است.
آیت الله سیفی مازندرانی

آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور مردم را علت پیروزی به وجود آمدن انقلاب اسلامی دانست و گفت: علت باقی ماندن انقلاب اسلامی هم حضور مردم است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی تبلیغاتی را  در راستای توطئه‌های خود، ایجاد فتنه و مشکل در ایران دنبال می‌کند؛ در مقابل مردم با حضور خود می‌توانند به این دخالت‌ها بهترین جواب را بدهند و برای چندمین بار دشمنان را در ایجاد فتنه و دسیسه علیه نظام مأیوس کنند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: ثمره چهل سال انقلاب اسلامی، برچیدن مظاهر طاغوت، فحشا، منکرات و سیطره استکبار و ایادی آن است؛ از سویی دیگر بسیاری از مظاهر دین که در زمان طاغوت جرأت طرح آن‌ها نبود، امروز به راحتی در تمام دستگاه‌ها، مؤسسات و ادارات و جای جای این نظام با آزادی از آن‌ها صحبت شده و اجرا می‌شود.

وی عمده‌ترین دستاورد انقلاب را استقلال، سربلندی، عدم وابستگی به استکبار جهانی و اجرای آزادانه حدود و احکام الهی عنوان کرد و افزود: وضعیت معشیتی مردم و سختی‌هایی که با آن روبرو هستند هزینه‌هایی است که هر ملتی که می‌خواهد مستقل باشد باید آن‌ها را تحمل کند.

آیت الله سیفی مازندرانی مشکل مردم را گرانی دانست و گفت: مردم از مشکل گرانی اجناس رنج می‌برند اما هر کالایی در بازار وجود دارد؛ مسائل مورد نیاز مردم به وفور در بازار پیدا می‌شود و  با وجود شرایط سخت موجود، وضعیت مردم ایران از بسیاری از کشورهای دیگر بهتر است اما مسؤولان باید برای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند.

وی سیاست مسؤولان دولتی را مهمترین عامل سختی معیشت مردم  دانست و گفت: واردات بی‌رویه باعث از بین رفتن تولیدات داخلی است و طبعاً باعث بیکاری بیشتر و تعطیلی کارخانجات می‌شود.

استاد حوزه علمیه از مسؤولان خواست تا در تشکر از حضور گسترده مردم در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی مانند راهپیمایی 22 بهمن تصمیمات بهتری را در اجرای سیاست‌های اقتصادی دنبال کنند و بدانند که این مردم در اجرای سیاست‌های درست پشتیبان آنان خواهند بود./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات