۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۵۵۴۱۲۹
حجت الاسلام تاج الدینی:

اهمیت دادن به نماز اول وقت یکی از وصیت های مهم شهدا است

حجت الاسلام تاج الدینی با بیان این که شهید لنگری زاده همیشه به نماز اول وقت اهمیت می داد، گفت: وصیت شهید لنگری زاده به تمام مردم این است که جوانان راه خدا را در زندگی بروند تا بتوانند زندگی خوبی در آخرت داشته باشند.
تشییع شهید مدافع حرم حمید حسین زاده

حجت الاسلام سید تاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با زندگی نامه نخستین شهید بسیجی مدافع حرم شهید لنگری زاده، گفت: عشق به اهل بیت را انسان باید از شهید لنگری زاده یاد بگیرد.

وی افزود: نماز اول وقت مهم ترین خواسته این شهید در زندگی خود به مردم بوده و انسان ها باید بدانند که نباید با کارهای خود در آخرت مدیون شهدا باشند.

حجت الاسلام تاج الدینی با بیان این که شهید لنگری همیشه به نماز اول وقت اهمیت می داد، بیان داشت: شهید لنگرودی فرزند بزرگ خانواده بوده و همه خانواده او را دوست داشتند.

وی اظهار داشت: شهید لنگری در مراسم های امام حسین(ع) شرکت می کرد و کارهای مسجد و هیات را انجام می داد.

حجت الاسلام تاج الدینی با بیان این که شهید لنگری دو فرزند دارد، خاطرنشان کرد: این شهید برای به دست آوردن شهادت هر کاری را انجام می داد حتی زمانی که خانمش باردارد بود بازهم راه سوریه را ادامه داد.

وی اظهار داشت: وصیت این شهید به تمام مردم این است که جوانان راه خدا را در زندگی بروند تا بتوانند زندگی خوبی را در آخرت داشته باشند.

وی با توجه به این که اینش شهید دوستدار اهل بیت بود، خاطرنشان کرد: خانم شهید خواب به شهادت رسیدن همسرش را شب قبل دیده بود و می دانست که همسرش در سوریه به شهادت می رسد.

حجت الاسلام تاج الدینی با اشاره به این که شهید همیشه می فرمود عالم فانی است، گفت: انسان ارزش ندارد که آخرت را به خاطر دنیا فراموش کند.

شهید لنگری زاده متولد 1365 بود که در 5 بهمن سال 1396 در سوریه به شهادت رسید و به عنوان نخستین شهید بسیجی مدافع حرم در کشور ایران نام گرفت و در کرمان به خاک سپرده شد./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات