۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۵۴۰۲۶
امام جمعه شهداد:

مردم با شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن اقتدار خود را به دشمنان نشان دهند

حجت الاسلام الله وردی با اشاره به این که ۲۲ بهمن روز مردم ایران است، گفت: مردم با آمدن به خیابان ها به تمام دشمنان اسلام بفهمانند که مردم ایران سبب امنیت کشور هستند و تا زمانی که پای انقلاب و کشور باشند کسی نمی تواند به کشور ضربه بزند.
22بهمن

حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با اهمیت 22 بهمن گفت: مردم با آمدن به خیابان ها، 22 بهمن را جشن بگیرند.

وی افزود: پیام 22 بهمن به تمام جهانیان این است که مردم ایران انقلاب خودشان را دوست دارند و همیشه از انقلاب دفاع می کنند.

حجت الاسلام الله وردی با اشاره به این که ماندگاری انقلاب اسلامی نشانگر الهی بودن آن است، ابراز داشت: مردم ایران انقلاب خودشان را به سختی به وجود آورده اند و به راحتی هم آن را به دشمن نمی فروشند.

وی خاطرنشان کرد: 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده و مردم با دادن خون های زیاد توانستند حکومت شاه را از ایران خارج و انقلاب خدا را در کشور اجرایی کنند.

استاد حوزه علمیه شهداد با توجه به این که دشمنان اسلام از راهپیمایی مردم می ترسند، بیان داشت: امنیت کشور ایران به مردم ایران بستگی دارد و هر زمان که مردم به خیابان ها آمدند و از انقلاب دفاع کردند دشمنان اسلام از ایران ترسیدند.

امام جمعه شهداد خاطرنشان کرد: بعضی از مردم باید بدانند که اگر در کشور ضررهایی خورده اند، نباید آن را پای انقلاب بگذارند و باید بفهمند که افرادی در کشور وجود دارند که انقلابی کار نمی کنند.

وی با توجه به این که 22 بهمن روز مردم ایران است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با آمدن به خیابان ها به تمام دشمنان اسلام بفهمانند که مردم ایران سبب امنیت کشور هستند و تا زمانی که ما مردم پای انقلاب و کشور باشیم کسی نمی تواند به کشور ضربه بزند.

حجت الاسلام الله وردی در پایان با اشاره به این که مردم انقلاب خود را دوست دارند، گفت: مردم قدر انقلاب اسلامی را بدانند زیرا یکی از بزرگ ترین نعمت های انقلاب در کشور، امنیت است./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات