۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۵۳۷۸۰
همزمان با دهه فجر؛

مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» در حرم رضوی برگزار می‌شود

معاون آستان قدس رضوی گفت: همزمان با آغاز دهه فجر مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
حرم رضوی

به‌ گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان‌نیوز، حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون آستان قدس رضوی اظهار داشت: این مسابقه فرهنگی ویژه کودکان زائر حرم مطهر رضوی مشتمل بر مطالب جذاب و سرگرم کننده است که با هدف آشنا کردن کودکان با آرمان های انقلاب همزمان با ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: ارائه شعر، جدول، داستان، لطیفه، معما و مسابقه از جمله مطالبی است که به منظور معرفت افزایی و انتقال ارزش‌های دینی به زائران خردسال حرم مطهر امام هشتم(ع) به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف سال به مخاطبان ارائه می شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: با توجه به اینکه در حرم مطهر رضوی در حوزه کودکان سرگرمی خاصی وجود ندارد، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کودکان فرصت زیارت را برای والدین فراهم می‌کند، لذا آستان قدس رضوی در تحقق این امر مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» را ویژه کودکان در مناسبت های مختلف برگزار می کند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با اشاره به چگونگی شرکت و تکمیل پاسخنامه‌ این مسابقه فرهنگی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانه www.aqr.ir  یا با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی 3000802222 در این مسابقه شرکت کنند./934/د103/ب1

ارسال نظرات