۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۵۳۷۵۵
مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبدانان:

انقلاب اسلامی هیمنه قدرت های استکباری را در هم شکست

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبدانان گفت: به برکات خون جوانان متعهد و انقلابی، رژیم شاهنشاهی برای همیشه ریشه اش خشکانده شد و این نهال انقلاب بود که هر روز تنومندتر از گذشته می شود.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام علی رستگار، مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبدانان، عصر امروز در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی هیمنه قدرت های شرقی و غربی را در هم شکست.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر شکستن بت های قدرت استعمارگری جهان بود که با رهبری امام خمینی(ره) و جانفشانی جوانان انقلاب و مومن ایران صورت پذیرفت.

حجت الاسلام رستگار خاطر نشان کرد: به برکت خون جوانان متعهد و انقلابی، رژیم شاهنشاهی برای همیشه ریشه اش خشکانده شد و این نهال انقلاب بود که هر روز تنومند تر از گذشته می شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبدانان عنوان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی جهانیان را به حدی خشمگین کرده که حتی با ظالمانه ترین تحریم ها نیز قادر به متوقف کردن سرعت انقلاب اسلامی نیستند.

وی ادامه داد: آمریکا هر کاری در جهان خواسته انجام داده اما از ضربه زدن به این درخت تنومند که با خون هزاران شهید آبیاری شده بازمانده است و خواهد ماند.

حجت الاسلام رستگار تاکید کرد: جوانان باید با حقیقت و علل انقلاب اسلامی آشنا شوند و جوانان انقلابی سال ۵۷ حقایق را برای آنها بازگو کنند تا قدر این نظام را بیش از پیش بدانند.

این مدرس حوزه بیان دستاوردهای انقلاب را امری مهم برشمرد و خواستار آن شد که انقلابیون آن زمان علل قیام خود را برای نسل جوان که انقلاب را درک نکرده اند بازگو کنند زیرا که دشمنان به دنبال ایجاد شبهه در ذهن آنها هستند.

وی در پایان گفت: یوم الله ۲۲ بهمن روز پاسخگویی ملت با بصیرت ایران به زورگویان جهان است و بار دیگر ثابت کنند که تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب ایستاده اند و امید دشمنان را به یأس کامل تبدیل کنند./۸۷۹/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات