۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۵۳۷۱۹
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان:

۲۲ بهمن نماد قدرت مردم ایران است

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن حمایت از دین خدا است، گفت: ۲۲ بهمن نماد قدرت مردم ایران است.
فجر انقلاب/ منتخب عکس های راهپیمایی 22 بهمن

حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با22 بهمن، گفت: 22 بهمن روز مردم ایران بوده که با آمدن به خیابان ها از انقلاب اسلامی ایران دفاع کنند.

وی افزود: 22 بهمن روزی بوده که مردم حکومت شاهنشاهی را از کشور خارج کردند و خود مردم توانستند به کمک امام حکومت توحیدی را در این کشور راه اندازی کنند.

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که 22 بهمن روز رحمت خدا بر مردم است، ابراز داشت: یکی از دلایل ناکامی دشمنان اسلام این است که کشور ایران ملتی بصیر دارد و همیشه با حضور خود در صحنه ها، نقشه های دشمنان را از بین می برند.

استاد حوزه علمیه ماهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای کشور ایران هم نعمت مادی و معنوی را داشته است و کسی که انقلاب اسلامی را انکار کند، ضد انقلاب نامیده می شود.

وی با بیان این که 22 بهمن نماد قدرت مردم ایران است، خاطرنشان کرد: مردم ایران در 22 بهمن با آمدن به خیابان ها به جهانیان بیان کنند که ما انقلاب اسلامی را دوست داریم و کسی که با انقلاب اسلامی ایران دشمن کند، آن را از بین می بریم.

معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان تصریح کرد: کار منافقان در کشور این است که مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کنند و مردم را با صحبت های خود از نظام بدبین کنند.

ححت الاسلام شاه حیدری با بیان این که رسانه ها نقش اساسی در هرچه با شکوه تر شدن 22 بهمن در کشور دارند، ابراز داشت: رسانه ها خوبی های راهپیمایی را به مردم از قاب تصویر بیان کنند و بگویند که مردم ایران همیشه در صحنه حاضر هستند.

وی بیان داشت: 22 بهمن عبادت سیاسی مردم مسلمان است و همان طور که بر انسان نماز و روزه واجب بوده، بدانند که 22 بهمن روز مهمی برای کشور ایران است و راهپیمایی یک حرک سیاسی عبادی برای مردم شمرده می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان در پایان گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن حمایت از دین خدا است و کسانی که توانایی جسمی دارند باید در این مراسم باشکوه راهپیمایی شرکت کنند و به همه مردم جهان بگویند که ما انقلاب اسلامی را دوست داریم./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات