۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۵۳۵۵۲
عضو مجمع نمایندگان طلاب:

مجمع نمایندگان طلاب بازوی جامعه مدرسین است

حجت الاسلام آزاده مجمع نمایندگان طلاب را بازوی جامعه مدرسین دانست و جایگاه مجمع نمایندگان در میان مسؤولان حوزوی را مناسب ارزیابی کرد.
مجمع نمایندگان طلاب

حجت الاسلام رجبعلی آزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بازوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شمار می رود، اظهار کرد: رابطه مجمع نمایندگان طلاب با جامعه مدرسین و نهادهای بالادستی حوزه علمیه قم قابل قبول است.

نماینده طلاب رشت و رودبار ادامه داد: از آنجا که اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نمایندگان طلاب هستند، بنابراین تلاش می کنند مشکلات طلاب را به مسؤولان حوزوی، مراجع تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برسانند.

وی با اشاره به دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب بر ایجاد رابطه میان طلاب با نهادهای حوزوی از سوی مجمع نمایندگان طلاب همچنین انقلابی ماندن حوزه علمیه قم تأکید داشتند که در این رابطه همایش های فراوانی انجام شده است.

حجت الاسلام آزاده افزود: مجمع نمایندگان طلاب امروزه در حوزه علمیه قم رسیمت پیدا کرده است و طلاب بایستی با مجمع رابطه داشته باشند.

وی به فعالیت های هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب در زمینه معیشت و مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در زمینه معیشت طلاب جلسات فراوانی برگزار کرده است و مشکلات طلاب را نیز در گزارشات خود به هنگام دیدار با رهبر معظم انقلاب ومراجع تقلید بیان کرده است.

نماینده طلاب رشت و رودبار اضافه کرد: به عنوان مثال ایجاد مرکز خدمات حوزه های علمیه از نخستین دستاوردهای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه است که از نظر معیشتی برای طلاب خدمات فراوانی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم مدتی است به ویژه پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب جایگاه اصلی خود را به دست آورده است و مسؤولان حوزوی، مراجع تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیشتر به مجمع نمایندگان بها می دهند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات