۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۳۴۷۳
امام جمعه کرمان:

مسؤولان به فکر حل مشکلات مردم باشند

امام جمعه کرمان با اشاره به این که مسؤولان به فکر حل مشکلات مردم باشند، گفت: دولتمردان وظیفه دارند برای معیشت مردم ‌تلاش کنند تا مشکلات برطرف شود.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: رفتارهای هوا پرستانه سبب نافرمانی از دستورات خداوند می شود از این رو انسان مسلمان باید مراقب رفتارهای خود باشد.

وی افزود: پیروی کردن از افراد و اشخاصی که شیطان در وجود آنها لانه ساخته است انسان را به قعر جهنم می فرستد.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: توجه داشتن به رفتارهای هواپرستانه اعلام جنگ با خداوند متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی تصریح کرد: افرادی که با رفتارهای هواپرستانه در دام شیطان قرار می گیرند دیگر هیچ راه نجاتی برای رستگار شدن ندارند.

امام جمعه کرمان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، بیان کرد: دولتمردان وظیفه دارند که برای معیشت مردم ‌تلاش کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به بیعت کردن نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره)، افزود: پیوند دلیرمردان نیروی هوایی با حضرت امام(ره) سبب شکست و مایوس شدن دشمنان شد.

وی در پایان گفت: حضرت امام خمینی(ره) با کسانی که فتنه ها در سر داشتند و برای ضربه زدن به اسلام و ایران لحظه شماری می کردند مبارزه کردند./۹۷۰۷/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات