۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۵۳۴۵۹
آیت الله علما:

دهه فجر یادآور مقاومت و ایستادگی ملت ایران است

آیت الله علما گفت: دهه فجر یادآور مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه های استکبار جهانی است بنابراین باید ملت ایران بر هوشیاری و بصیرت خود بیفزایند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور ملتی مقاوم و ولایتمدار است که با هدایت رهبری شجاع سرآغاز طلوع اسلام شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر اهمیت جهان اسلامی و یکپارچگی هرچه بیشتر مسلمانان را نشان می دهد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با هدف تفرقه افکنی به کشتار مسلمانان پرداخته و به دنبال کمرنگ ساختن و یا از بین بردن وحدت میان مسلمانان هستند.

وی عنوان داشت: یکی از پروژه های بزرگ آمریکا مشغول ساختن مسلمانان به یکدیگر است که با ایجاد اختلاف مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته و پروژه تضعیف و از بین بردن اسلام را رقم زنند.

آیت الله علما در ادامه گفت: پشت برده کشتار مسلمانان دست های آلوده و شیطانی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دیده می شود و این جنایات تا زمان تضعیف اسلام وجود دارد بنابراین باید اتحاد و همبستگی میان مسلمانان دوچندان شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: دهه فجر یادآور مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه های استکبار جهانی است بنابراین باید ملت ایران بر هوشیاری و بصیرت خود بیفزایند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با شهادت و مقاومت رقم خورده است بنابراین باید قدر انقلاب اسلامی را دانسته و برای حفظ و صیانت از آن پیرو و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

آیت الله علما در پایان با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان داشت: مسأله فلسطین در روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی مورد توجه امام خمینی (ره) بود بنابراین نباید این مسأله مهم را فراموش کرد./857/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات