۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۵۵۳۴۰۰
آیت الله علوی گرگانی:

خدمت به مردم و رضایت جامعه سند افتخار مسؤولان است

حضرت ‌آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد: مسؤولان باید بدانند که خدمت به مردم و رضایت جامعه سند افتخار است و باید به گونه ای عمل کنند که جامعه رضایت خاطر داشته باشند.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار محمدباقر قالیباف با بیان این که خداوند استعدادهای و ظرفیت های بسیاری را به انسان عنایت فرموده است، گفت: انسان باید برنامه ریزی کند تا از این ظرفیت ها نهایت بهره را ببرند.

وی خدمت انسان به جامعه و انجام کارهای خیر را ماندگار دانست و افزود: بر اساس روایات شاید جسم انسان از بین برود اما آثار کار خیر و عمل خوب او می ماند؛ خداوند امکان انتخاب مسیر درست و نادرست را به انسان ها داده است تا بتواند با انتخاب مسیر صحیح مانند خدمت به مردم سعادتمند شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که خدمت به جامعه و بندگان خدا جایگاه ویژه ای در دین اسلام دارد، اظهار داشت: در روایات توصیه شده که انسان باید به گونه ای زندگی کند که مردم بعد از مرگ، از او به نیکی یاد کنند؛ بنابراین افرادی که لیاقت دارند در سمت خدمت به مردم باشند

وی با تقدیر از خدمات شهردار سابق تهران ادامه داد: خدمات شما به افراد مستضعف و نیازمند جای تقدیر دارد و سعی کنید در هر جایگاه وظیفه خود را به خوبی انجام دهید، مسؤولان باید بدانند که خدمت به مردم و رضایت جامعه سند افتخار است و باید به گونه ای عمل کنند که جامعه رضایت خاطر داشته باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که انسان باید در کارها رضایت خدا و اهل بیت(ع) را در نظر داشته باشد، ابراز داشت: خدمت به جامعه به ویژه افراد نیازمند در اسلام مورد تأکید است و انبیا و ائمه طاهرین(ع) به این مسأله اهتمام داشتند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مسؤولان نسبت به خدمت به افراد نیازمند و مستضعفان اهتمام بیشتری داشته باشند./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات