۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۵۳۲۸۵
آیت الله علوی گرگانی:

صنایع موشکی و دفاعی کشور تقویت شود | عقب نشینی در مسائل دفاعی معنا ندارد

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی با اشاره به این که سستی و عقب نشینی در حوزه دفاعی کشور معنا ندارد بر لزوم تقویت صنایع موشکی و بعد دفاعی کشور تأکید کرد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان  و مدیران صنایع دفاعی وزارت دفاع با بیان این که انقلاب اسلامی به برکت اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) پیروز شد و ادامه دارد ، اظهار داشت: بنیان گذار انقلاب هم یکی از بزرگترین فرزندان حضرت زهرا(س) بود که اتفاقا تاریخ ولادت او نیز با مادرش حضرت زهرا(س) در یک روز است.

وی عنوان کرد: همه اهل بیت(ع) از نور مکتب مادرشان حضرت فاطمه(س) بهره مند شده اند و همه کسانی که به ایشان متوسل می شوند نیز بهترین قوم های دنیا هستند، چون خداوند در هر عصر و زمانی برای بندگان خود حجتی قرار داده و امروز حجت ما وجود امام زمان(عج) است و ما افتخار می کنیم که شیعه ایشان هستیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: امام صادق(ع) که خود رییس مذهب جعفری و ناشر علوم الهی هستند می فرمایند «اگر من روز ظهور فرزندم مهدی زنده باشم افتخار می کنم که در رکاب او قرار می گرفتم و به او خدمت می کردم»، به همین جهت باید تلاش کنیم هر روز صبح با یاد و اجازه امام زمان(عج) کار خود را آغاز کنیم.

وی با اشاره به این که تلاش و زحمت برای خانواده از ارزشی مساوی جهاد در راه خدا برخوردار است، تأکید کرد: باید کارهای خود را با یاد خدا و امام زمان(عج) انجام دهید، چراکه هدف کلی همه انبیا و رسل این بود که مردم را از سوی تاریکی ها به سوی نور دعوت کنند و پیامبران نیز برای هدایت مردم تلاش زیادی کردند، چون خداوند نمی خواهد بندگانش در سیلاب بدبختی و معصیت غرق شوند.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی خاطرنشان کرد: سعی کنید جزو دسته افرادی باشید که مدام از سمت تاریکی به سمت نور حرکت می کنید، انسان های اهل عمل و تقوا افرادی هستند که سخنشان در دل می نشیند و اگر انسان اهل علم نباشد و دین فقط زبانی باشد ارزشی ندارد، از این رو باید همیشه از خداوند بخواهید که توفیق عمل را به شما عنایت کند.

وی با تأکید بر این که نام انسان های اهل دین و عمل در تاریخ جاودان می ماند، یادآور شد: به همین دلیل است که تا ابد اسم بلال، اباذر و سلمان و مقداد در تاریخ در ذهن بشریت می ماند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان با تأکید بر تقویت توان و بنیه دفاعی کشور عنوان داشت: شما که سازنده صنایع دفاعی هستید، کار بسیار حساسی دارید و لازم است که در این مسیر کوتاهی و عقب نشینی نکنید چون در صورتی که سست نشوید و در بعد دفاعی خوب عمل کنید، کشور عزیز ما و بلکه دنیا به سمت خدا و اهل بیت(ع) حرکت خواهد کرد./1330/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات