۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۵۳۱۸۵

واکنش امام جمعه تبریز به مسؤولانی که برای استقبال آمده بودند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خطاب به مسؤولان شهرستان مرند که در مراسم استقبال از او حضور یافته بودند، گفت: به محل کارتان بروید و به درد مردم برسید.
امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که امروز در طول روز میهمان مردم مرند بود، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تیپ 321 شهید اشراف پادگان مرند، از کلیه مسؤولان ادارات حتی فرمانداری شهرستان که وی را همراهی می‌کردند، خواست به محل کارشان بروند و رسیدگی به مراجعات مردم و کارهای اداری بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خطاب به مسؤولان حاضر در مراسم ضمن تقدیر از حضور آنان در مراسم استقبال گفت: بنده طلبه‌ای خدمتگزار هستم، نیازی به این‌گونه برنامه‌ها و مراسمات نیست، از شما خواهش می‌کنم به محل کار و ادارات خود بازگردید و به مشکلات مردم رسیدگی کنید، خدمت به مردم ارزش بیشتری نسبت به حضور در این مراسم داشت.

بنابر این گزارش، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در جریان سفر به مرند، ضمن بازدید از مدارس علمیه، با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد، سپس در مراسم افتتاح و تحویل یک باب خانه جهادی در روستای اردکلو حاضر شد و از خیرین و گروه‌های جهادی فعال منطقه تجلیل کرد.

امام جمعه تبریز همچنین نمایشگاه دائمی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در بناب مرند را افتتاح کرد و در جمع اهالی این شهرستان به تبیین فضائل و مناقب دخت نبی مکرم اسلام(ص) پرداخت. حضور در گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و مربیان بهداشت مدارس و کادر اداری آموزش و پرورش مرند از دیگر برنامه های حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات