۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۵۳۱۳۵
حجت‌الاسلام والمسلمین نریمانی:

جامعه نسبت به توطئه تخریب انقلاب هوشیار باشد

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهداف دشمنان در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی گفت: آن‌ها که با نشان دادن فقر در جامعه اسلامی سعی در ناکارآمد نشان دادن آن دارند باید به درون کشور خود نگاهی بیندازند.
حجت الاسلام والمسلمین نریمانی حجت الاسلام والمسلمین نریمانی

حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنانی از امام خمینی (ره) گفت: تا وقتی دین اسلام باشد همه بر ضد آن کار می‌کنند، دشمنان همیشه به دنبال توطئه‌های جدید برای تخریب هستند و ما باید بیدار و آگاه باشیم و با عملکرد صحیح، ادبیات درست، با مردم و دنیا صحبت کرده و با ادبیات صحیح برخورد کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخورد امیرالمؤمنین با کسانی که در جنگ صفین در کنار ایشان می‌جنگیدند و فحش دادند و بد دهنی کردند، گفت: حضرت امیر (ع) هم فرمودند «من دوست ندارم شما دشنام دهنده و فحش دهنده باشید»؛ ما باید با ادبیات، اخلاق، اعمالمان، کار آمدی خود را نشان دهیم.

وی شناخت دشمن را با استفاده از بصیرت، بینایی، مطالعه و کار کارشناسی مورد توجه قرار داد و گفت: ابزارهایی را که آن‌ها به کار می‌گیرند برای رسیدن به خواسته خودمان به کار بگیریم؛ آن‌ها قدرت زیادی دارند و ما باید از همان ابزار در گسترش خود استفاده کنیم که امام فرمود که سلاح تبلیغات برّنده‌تر از سلاح فیزیکی است.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی تفرقه را عامل شکست دانست و ابراز داشت: باید پشت سر رهبری حرکت کنیم؛ تمام نقدها را با همین اندیشه و مرام توضیح دهیم و مشت دشمنان را باز کنیم و دروغشان را به همه نشان دهیم؛ بدانیم که ضعف‌هایی که از ما مثال می‌زنند در کشورهای غربی فاحش‌تر موجود است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری وجود فقر در کشور را مایه تأسف عنوان کرد و گفت: همین کشورهای غربی که ما را به خاطر فقر ناکارآمد توصیف می‌کنند باید نگاهی به داخل خود بیندازند؛ این‌ها که خود دارای این مشکلات هستند تنها برای جلوگیری از دیده شدن اسلام این تبلیغات را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: بنده «جمله ما ادعای اسلامیت نداریم، ما به سوی اسلامی شدن هستیم» را از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب شنیدم؛ طبیعی هست که دشمنان نگذاشتند و نمی‌گذارند که اسلام عزیز دیده شود؛ کسانی که فقر روستاها و شهرها و عدم امکانات را دیده‌اند می‌دانند که در انقلاب چه کاری شده است./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات