۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۵۳۰۲۷
با موضوع بررسی جریان‌های روز کشور؛

اجلاس خبرگان رهبری برگزار می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: اجلاس اعضای مجلس خبرگان رهبری اسفند ماه سال جاری با موضوع بررسی جریان‌های روز کشور به ویژه عرصه فضای مجازی برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از برگزاری اجلاس اعضای خبرگان رهبری خبر داد و اظهار داشت: جلسه آینده مجلس خبرگان‌ رهبری در اواسط اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

امام جمعه مراغه با بیان این‌که بخشی از موضوعات طرح شده در اجلاسیه خبرگان رهبری همواره به مسائل روز ایران و جهان اختصاص می یابد، تصریح کرد: افزون بر این اخیرا بحث فضای مجازی در مجلس خبرگان رهبری مورد بحث قرار گرفته که مباحث تخصصی در کمیسیون های مربوطه بررسی شده است.

وی با اشاره به این‌که موضوع فضای مجازی و ضرورت نظارت بر شبکه های اجتماعی از دو سال پیش و قبل از فتنه اخیر مورد توجه خبرگان رهبری بوده است، تصریح کرد: یکی از چالش‌های پیش روی نظام موضوع فضای مجازی از جنبه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و علمی است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آسیب‌های فضای مجازی دلیل حساسیت خبرگان در این زمینه است و در کمیسیون‌های تخصصی از مسؤولان و متولیان امر در مورد راهکارهای مقابله با چالش‌ها و تهدیدها سؤال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که تمامی موضوعات مبتلابه کشور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبرگان رهبری بحث و آسیب‌شناسی می‌شود، گفت: تصور عموم این‌گونه است که جلسات مجلس خبرگان سالی چند بار به صورت تشریفاتی برگزار می‌شود، در حالی که مسائل در طول سال و در کمیسیون های تخصصی بررسی و نتایج نهایی در اجلاسیه نهایی طرح می شود./935/ت۳۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات