۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۵۲۷۹۵

راه اندازی ویژه نامه انتخابات مجمع نمایندگان در خبرگزاری رسا

در حالی که انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه اسفندماه در قم برگزار می شود، خبرگزاری رسا اقدام به راه اندازی ویژه نامه ای در این خصوص کرده است.
مجمع نمایندگان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ویژه نامه انتخابات مجمع نمایندگان در خبرگزاری رسا راه اندازی شد.

براساس این گزارش، ویژه نامه انتخابات مجمع نمایندگان به منظور دسترسی آسان تر مخاطبان به اخبار مربو ط به انتخابات این دوره ایجاد شده است.

در این ویژه نامه، سلسه مصاحبه هایی در زمینه تشریح عملکرد و فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه با فضلا و اساتید حوزه علمیه صورت گرفته است.

مخاطبان و علاقه مندان می توانند جهت دسترسی به این ویژه نامه اینجا کلیک کنند.

گفتنی است، انتخابات هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم 13 اسفندماه در مدرسه فیضیه قم برگزار می شود و بنابر گفته حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال رییس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان طلاب در صورتی که نرم افزار تهیه شده برای انتخابات مجمع نمایندگان به درستی کارکرد خود را نشان دهد در پردیسان و شهرک مهدیه نیز انتخابات برگزار می شود و مدت انتخابات نیز دو روز خواهد بود.

هشتمن دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شامل 146 حوزه انتخابیه است که در آن طلاب و فضلای حوزه علمیه قم 220 نفر را به عنوان نماینده خود انتخاب می کنند.

از جمله مهم ترین اهداف تشکیل مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علیمه قم می توان به نهادینه کردن ارتباط طلاب با جامعه مدرسین و نهادهای عالی حوزوی، بالابردن سطح علمی و تحقیقاتی در حوزه و ارتباط با علما و کمک در جهت شرایط تحصیل اشاره کرد./1324/ت۳۰۳/ج

 

ارسال نظرات