۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۵۲۶۴۰
امام جمعه امین شهر:

اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به روحیه انقلابی دارد

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به روحیه انقلابی دارد، گفت: اقتصاد مقاومتی زمانی در کشور اجرایی می شود که مسؤولان و مردم روحیه انقلابی داشته باشند.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با انقلابی بودن، گفت: حفظ آرمان های امام و رهبری مهم ترین وظیفه در کشور شمرده می شود.

وی افزود: اندیشه امام خمینی(ره) را مردم باید یاد بگیرند تا بتوانند خود را با آرمان های امام هم پیمان کنند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که نیروی جهادی انقلابی، نیاز کشور است، ابراز داشت: کشور ایران زمانی از جهت اقتصادی و سیاسی می تواند در مقابل کشور های دیگر بایستد که نیروی انقلابی داشته باشد و با تفکر انقلابی در برابر دشمن ایستادگی کند.

وی با توجه به این که یک انقلابی از آرمان های رهبری دفاع می کند، بیان داشت: وهابیت و بهایت به دنبال از بین بردن تفکر انقلابی در کشور هستند زیرا آن ها از انقلاب کشور ایران هراس دارند.

استاد حوزه علمیه امین شهر اظهار داشت: اقتصاد وابسته به خارج کشور را تضعیف می کند و به انقلاب اسلامی ایران ضربه می زند.

وی با توجه به این که فضای مجازی به دنبال از بین بردن تفکر انقلابی در کشور است، تصریح کرد: دشمنان اسلام از طریق فضای مجازی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند تا بتوانند کشور را از درون از بین ببرند.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی در کشور اجرایی می شود که مسؤولان و مردم روحیه انقلابی داشته باشند.

وی در پایان با بیان این که اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به روحیه انقلابی دارد، گفت: زیر سوال بردن نظام اسلامی و فراموش کردن ارزش های اسلامی یکی از کارهای دشمن در کشور بوده که سعی می کنند جوانان را از انقلاب اسلامی دور کند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات