۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۵۲۵۹۸

دارالقرآن الکریم حرم رضوی میزبان دانش‌آموزان مناطق محروم شد

جمعی از دانش‌آموزان مناطق محروم حاشیه شهر با حضور در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی از برنامه‌های فرهنگی این واحد قرآنی بهره‌مند شدند.
محفل انس با  قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از  آستان نیوز، جمعی از دانش‌آموزان مناطق محروم حاشیه شهر با حضور در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی از برنامه‌های فرهنگی این واحد قرآنی بهره‌مند شدند.

اعضای این گروه که شامل 200 نفر از دانش‌آموزان پسر مناطق حاشیه شهر مشهد بود، در حلقه‌های قصه‌گویی خلاق دارالقرآن شرکت کردند و با استفاده از امکانات موجود در این بخش با داستان‌هایی از زندگی حضرت رضا(ع) آشنا شدند.

حضور در کارگاه بازی و سرگرمی‌های خلاق قرآنی و کارگاه آموزشی آداب زیارت از دیگر برنامه‌های به اجرا در آمده برای این گروه از دانش‌اموزان مناطق محروم در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی بود که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

این گروه از دانش‌آموزان همچنین در برنامه‌های آموزشی دارالقرآن همچون طرح مکتب خانه همراه قرآنی، طرح آموزش قرائت نماز با استفاده از استند صوتی و ویژه برنامه تبلیغی-مذهبی در پیشگاه قرآن نیز شرکت کردند.

اهدای جوایز و هدایای فرهنگی و پذیرایی از دیگر بخش‌های به اجرا درآمده از سوی واحد نوجوان این مرکز قرآنی برای دانش‌آموزان مناطق محروم در دارالقرآن الکریم بود.

گفتنی است؛ دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی واقع در صحن جمهوری حرم مطهر ثامن الائمه(ع) همه روزه با اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزشی پذیرای زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی است./934/د103/ب1

ارسال نظرات