۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۵۲۵۵۱

درخشش طلبه بین‌الملل جامعه‌الزهرا در کنگره بین‌المللی شعر جهادگران

طلبه سطح سه مرکز تخصصی طلاب بین‌الملل جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به عنوان یکی از برگزیدگان کنگره بین‌المللی شعر جهادگران تجلیل شد.
بتول زهرا آکیول

به گزارش خبرگزاری رسا، بتول زهرا آکیول طلبه سطح سه مرکز تخصصی طلاب بین‌الملل جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به عنوان یکی از برگزیدگان کنگره بین‌المللی شعر جهادگران تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، کنگره بین المللی شعر جهادگران با محوریت «فرهنگ جهادی و روحیه خدمت» از سوی جامعه‌المصطفی العالمیه در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.

موضوعات مورد نظر در بخش بین الملل این کنگره شامل «اردوهای سازندگی و محرومیت زدایی»، «اردوهایی سازندگی با محوریت ایثار و فداکاری»، «سازندگی و معرفت افزایی»، «ارائه الگوی سازندگی»، «اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال»، «جهادگران مدافع حرم»، «سازندگی ها و زیبایی ها»، «سبک زندگی جهادی» و «مدیریت جهادی» بودند.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین حسین مرادی دولت آبادی، مدیر فرهنگی جامعةالمصطفی العالمیة و دبیر بخش بین المللی کنگره بین المللی شعر جهادگران، ۱۰۴ اثر شعری از ملیت های مختلف به دبیرخانه بخش بین الملل رسید که بعد از ۳ دوره داوری بین المللی، ۱۰ نفر موفق به کسب رتبه های اول تا دهم شدند.

در این کنگره، سرکار خانم «بتول زهرا آکیول» طلبه سطح سه رشته روانشناسی مرکز تخصصی طلاب بین الملل جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از کشور ترکیه به عنوان یکی از برگزیدگان این کنگره مورد تجلیل قرار گرفت.

سید احمد حسینی از پاکستان، عمران علی هاشمی از هندوستان، زینب کامی لاوا از روسیه، محمدمهدی الکنانی از عراق، غلامحسین میری از افغانستان، ساجده عبدالخانی از عراق، محمدحسن محقق از افغانستان، شریعت سیده رضوی از هندوستان و حورالحسینی از لبنان از دیگر برگزیدگان این بخش بودند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات