۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۵۲۴۸۸
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

منافقان همواره به دنبال رفاه‌طلبی و زیاده‌خواهی هستند

امام جمعه قزوین با بیان اینکه منافقان در جامعه همواره به دنبال رفاه‌طلبی و زیاده‌خواهی هستند، گفت: منافقان و نفوذی‌ها انسان‌هایی رفاه‌طلبی هستند که درد پابرهنگان و فقرا را نمی‌فهمند.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد برگزار شد ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و نظم در امور با اشاره به اهمیت تقوا گفت: ما باید خودمان را همواره نیازمند تقوا ببینیم و بدانیم که معلمان تقوا انبیا و امامان بوده و کتاب بزرگ تقوا قرآن کریم است.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو افزود: نخستین مناسبت قرارداد نگین میان مصر و رژیم اشغالگر قدس است این قرارداد که در سال هزار و سیصد و پنجاه سه مطرح شد قرارداد بسیار ننگین و تلخ بود که تحلیل‌گران سیاسی باور نمی‌کردند که انور سادات چنین خیانت بزرگی را مرتکب شود.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین با بیان اینکه قرارداد مذکور دارای پیامدهای بسیار تلخ و منفی بود اظهار کرد: با منعقد شدن این قرارداد میان کشورهای عربی اختلاف و تفرقه افتاد و کشورهای دیگری که تا آن روز در مقابل صهیونیست‌ها بوده و سر جنگ با رژیم اشغالگر قدس را داشتند کم‌کم عقب‌نشینی کردند و چندین دهه به مسلمانان خسارت وارد آوردند.

وی در ادامه با اشاره به درس گرفتن از قرارداد ننگین کمپ دیوید اضافه کرد: هر قرارداد و پذیرش تحمیل از سوی استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آنها جز خسارت و ذلت چیزی برای مسلمانان نداشته و نخواهد داشت از این رو، مسؤولان سیاسی ما باید به هر قراردادی تن ندهند و برخورد قاطع داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بازگشت امام خمینی(ره) را از فرانسه از مهم‌ترین مناسبت‌های مورد توجه دانست و افزود:  یکی دیگر از مناسبت‌هایی که در هفته آینده در پیش داریم سالروز بازگشت مقتدرانه امام خمینی(ره) از فرانسه است امام خمینی شخصیتی بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و نظام جمهوری اسلامی را پس از خود به فرزند خلفشان سپردند و عزت و اقتدار کشور را حفظ کردند.

وی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: پیرامون شهادت این بانوی بزرگوار دو روایت وجود دارد یک روایت این است که هفتاد و پنج روز پس از رحلت حضرت رسول(ص) شهادت آن بانو اتفاق افتاد و روایت دیگر شهادت حضرت زهرا(س) را نود و پنج روز پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) عنوان کرده‌اند.

خطیب جمعه قزوین پیروزی انقلاب را طلوع دوباره فجر دانست و اضافه کرد: کسانی که دوران انقلاب را به خوبی به یاد دارند می‌دانند که مردم ما با محبت و عشق انقلاب را در آغوش گرفته و با علاقه تمام و محبت فوق‌العاده از حاکمیت اسلام استقبال کردند در نتیجه ملت ایران در زیر سایه لطف و رحمت خداوند متعال قرار گرفتند و قرآن خداوند حاکم بر زندگی مردم شد.

وی با بیان اینکه  تاکید و توصیه رهبران بزرگوار انقلاب همواره در خصوص خطر نفوذی‌ها در داخل کشور بوده است افزود: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره از مردم خواسته‌اند که مراقب خطر نفوذی‌ها و منافقانی که در داخل کشور قصد فتنه‌گری دارند باشند این گروه از افراد کسانی هستند که متوجه نیستند انقلاب چیست و عدالت برای آنها معنایی ندارد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه منافقان در جامعه همواره به دنبال رفاه‌طلبی و زیاده‌خواهی هستند تصریح کرد: منافقان و نفوذی‌ها انسان‌هایی رفاه‌طلبی هستند که درد پابرهنگان و فقرا را نمی‌فهمند و نمی‌توانند درک کنند این افراد درد کسانی را که نمی‌توانند با کمترین امکانات معیشتی زندگی خود را اداره کنند نمی‌فهمند نفوذیان نسبت به انقلاب و نظام نامحرم هستند.

وی در پایان گفت: امام خمینی(ره) همواره می‌فرمودند مراقب باشید انقلاب به دست نامحرمان نیفتد خوشبختانه اساس انقلاب اسلامی ما محکم است زیرا، خداوند متعال اراده کرده است که این انقلاب پابرجا باقی بماند تا امروز هم هر نقشه‌ای که از سوی دشمنان برای انقلاب کشیده شده است همواره نقش بر آب شده و با شکست مواجه شده است./۸۷۳/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات