۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۵۲۴۷۵
آيت الله نمازي:

گروه ها و احزاب سياسي به دنبال زياده خواهي نباشند

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: توصيه قرآن به گروه ها، تشكل‌ها و احزاب سياسي اين است كه همه بر محور اسلام و اهل بيت(ع) و قرآن حركت كنند و به دنبال زياده خواهي و زياده جويي نباشند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان در مصلي بقيه الله الاعظم اين شهرستان، با تبريك فرا رسيدن ماه بهمن به ملت بزرگ ايران و رهبر معظم انقلاب، گفت: بهمن ماه براي ملت مومن و متعهد و انقلابي ايران ماه مبارك، شيرين و پرخاطره اي است.

وي، افزود: ماه بهمن، ماه پيروزي مظلومان بر ظالمان، پيروزي خون بر شمشير، نزول نصرت الهي بر منتظران، غلبه فرشتگان برشياطين، آزادي ملت مظلوم ايران از اسارت آمريكا و اروپا و ماه بازگشت امام خميني به آغوش گرم و پرمهر ملت ايران است.

آيت الله نمازي گفت: نعمت پيروزي انقلاب، هديه بزرگ الهي و آسماني است كه خداوند بعد از گذشت چهارده قرن از پيروزي انقلاب اسلامي در مكه و مدينه، نصيب ملت انقلابي ايران كرد و اين پيروزي با حول و قوه الهي سرآغازي براي پايان انتظار غيبت امام زمان(عج) است.

وي ادامه داد: امام خميني (ره) با الهام از آيات قرآني، حوزه و دانشگاه، علما و مراجع، اقوام مختلف اعم از كرد، ترك، عرب، لر و فارس را با يكديگر متحد كرد و ملت ايران را از اسارت دشمنان اسلام و ابرقدرتهاي جهان آزاد كرد و نجات داد.

نماينده ولي فقيه در كاشان اختلاف را عامل سقوط ملت خواند و با تاكيد بر اينكه رمز عزت و عظمت و استقلال امت اسلامي در تمسك به ريسمان الهي يعني قرآن و عترت و پرهيز از تفرقه است، گفت: توصيه قرآن به گروه ها، تشكل‌ها و احزاب سياسي اين است كه همه بر محور اسلام و اهل بيت(ع) و قرآن حركت كنند و به دنبال زياده خواهي و زياده جويي نباشند.

وي، با تسليت فرا رسيدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س)، گفت: مساجد و ائمه جماعات و هيئات مذهبي عزا داري ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا(س) را بر محور اهل بيت(ع) و آنگونه كه دشمن شكن باشد برگزار كنند.

آيت الله نمازي در ادامه ابراز کرد: يكي از سياستمداران آلماني عضو حزب راستگراي افراطي آلمان كه پيش از اين مواضع ضد اسلامي و ضد ايراني او در آلمان معروف بود در مطالعات خود نور اسلام در قلبش دميده و به دين اسلام گرویید و با مسلمان شدن از حزب افراطي راستگراي آلمان خارج شد، بنابراين گرايش به اسلام در اروپا نشان دهنده اين است كه براساس وعده هاي راستين الهي، قرآن و عترت آينده اروپا قطعا از آن اسلام است.

وي افزود: در حاليكه دولت امارات شكنجه گاهي وحشتناك را در يمن ايجاد كرده و عربستان سعودي نيز شكنجه گاهي را براي شكنجه هزاران نفر در مناطق مرزي يمن ايجاد كرده است اما متأسفانه مدعيان دروغين حقوق بشر به مانند هميشه به اين مسائل توجهي ندارند و سكوت كرده اند.

نماينده ولي فقيه در كاشان با اشاره به اينكه اين هفته آخرين هفته از نخستين سال رياست جمهوري ترامپ رييس جمهوري آمريكا است، اظهار داشت: شهرهاي مختلف آمريكا و جهان شاهد تظاهرات گسترده مردم بر ضد ترامپ بوده و هست.

وي افزود: يك روزنامه آمريكايي نوشته است ترامپ طي يكسال گذشته متزلزل تر، بي كفايت تر و بي عقل تر از آن چيزي بوده كه پيش بيني مي شد و همه اعتبار ملي و بين المللي آمريكا را يكجا به فنا داده است و به اعتراف رسانه هاي آمريكا ترامپ در اين يكسال گذشته، هيچ هنري به غير از جنجال آفريني و بحران سازي نداشته است.

آيت الله نمازي ادامه داد: يك مؤسسه تحقيقاتي آمريكايي با انتشار نتايج تحقيقاتي خود اعلام كرد تا سال دو هزار و چهل ميلادي مسلمانان بعد از مسيحيان بزرگترين اجتماع آمريكا خواهند شد و يك مؤسسه بين المللي ديگر نيز اعلام كرده است 70 ميليون انسان با بحران گرسنگي، كمبود آب، بيماريهاي واگير و مالاريا در قاره آفريقا روبرو هستند و مردم يمن نيز با قحطي و بيماري دست و پنجه نرم مي كنند.

نماينده ولي فقيه در كاشان در ادامه با تقدير و تجليل از مسؤولان بهداشت و درمان جمهوري اسلامي در امر برگزاري پنجمين همايش قرآن و عترت ويژه جامعه پزشكي كشور با محوريت قرآن و عترت و سلامت در دانشگاه علوم پزشكي كاشان، اين اقدام را مبارك خواند و افزود: پيگيري خروجي مباحث مطرح شده در اين همايش از اهميت بالايي برخوردار است./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات