۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۵۲۳۸۷
معاون پژوهش مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین:

قدرت ایمان مردم عامل تقویت اقتدار ملی است

معاون پژوهش مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین گفت: یکی از قدرت‌های نبردی و مبارزاتی ملت ایران قدرت برتر ایمان است، نیروی ایمان جوانان و مردم ایران را نمی‌توان با محاسبات مادی ارزیابی کرد، جوانان با حضور خود در عرصه‌های مختلف همواره عامل تقویت اقتدار ملی هستند.
حجت الاسلام فرشید نوروزلو

حجت الاسلام فرشید نوروزلو معاون پژوهش مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به رسیدگی مسؤولان به مشکلات مردم ضمن مقابله با توطئه دشمن گفت: مشکلات مردم مشخص بوده و دارای طول و عرض اقتصادی معینی است در حال حاضر بیکاری، تورم و گرانی از جمله مسائلی است که مسؤولان باید رسیدگی به آنها را همواره در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی در ادامه راه‌اندازی شبکه‌های مجازی و کانال‌های اجتماعی را ابزاری در جهت وارد آوردن هجمه‌های فرهنگی به جوانان و مردم دانست و افزود: برای دشمن  میدان جنگ متغیر است دشمن همواره از به روزترین و کارآمدترین ابزارها برای فریب استفاده می‌کند، امروز دشمن از طریق فضای مجازی به طراحی دسیسه‌هایی می‌پردازد که پیامدش ایجاد بدبینی نسبت به نظام و ارزش‌های آن است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در ادامه اظهار کرد: یکی از قدرت‌های نبردی و مبارزاتی ملت ایران قدرت برتر ایمان است، نیروی ایمان جوانان و مردم ایران را نمی‌توان با محاسبات مادی ارزیابی کرد، جوانان با حضور خود در عرصه‌های مختلف همواره عامل تقویت اقتدار ملی هستند از این رو، باید این نیروها را حمایت و پشتیبانی کرد.

حجت الاسلام نوروزلو در ادامه رسیدگی به مطالبات مردم به عنوان مانعی در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: اگر مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود دشمن در عرصه‌های مختلف خلع سلاح و ناتوان خواهد شد چون دشمن همواره منتظر فرصتی برای سواستفاده از نقطه ضعف‌ها است از این رو، با حل مشکلات می‌توان این حربه را از دشمن گرفت.

وی در پایان گفت: مسؤولان باید تمام همت و توان خود را در راه خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها به کار بگیرند و بدانند که در راه خدمت مردم نیاز به شعار و نظریه‌پردازی نیست تنها با توکل بر خداوند متعال و همت مضاعف مدیران و مسؤولان می‌توان به این هدف رسید./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات