۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰
کد خبر: ۵۵۲۳۰۹
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

شرکت طلاب در انتخابات مجمع نمایندگان خواست مراجع است

حجت الاسلام حسینی نژاد شرکت با شکوه طلاب در انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را خواست مراجع دانست و بر بهتر برگزار شدن آن تأکید کرد.
 حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی نژاد در پنجاه و هفتمین نشست هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب با تبریک ولادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: در این برهه از زمان وظیفه حضرت زینب(ع) برعهده ما است تا از انقلاب امام حسین(ع) دفاع کنیم زیرا اعتقاد داریم انقلاب اسلامی در تداوم انقلاب امام حسین(ع) است.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: تمام تلاش و جهادهای امام خمینی برای زنده نگه داشتن انقلاب امام حسین(ع) بوده است و جانیشن وی نیز راهش را ادامه می دهد تا پرچم انقلاب را به ولی امر بسپارد.

وی با بیان این که شهدا برای پاسداری از این انقلاب تلاش های فراوانی انجام داده اند تا به دست ما رسد، ابراز کرد: امروزه پاسداری از این انقلاب وظیفه ما است اما متأسفانه در برخی موارد غفلت می شود که چگونه باید این راه را دنبال کنیم و گاهی منافع شخصی، گروهی و جناحی مانع وظیفه می شود که امیدواریم از روی غفلت باشد نه تقصیر.

حجت الاسلام حسینی نژاد با اشاره به انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب گفت: نزدیک به دو ماه است که هیأت رییسه مجمع تمام همت خود را گذاشته است تا انتخابی با عظمت برگزار شود و جلسات فراوانی با اعضای جامعه مدرسین برگزار کرده است تا زمان مناسبی برای انتخابات معین شود که به شکر خدا در روز یک شنبه 13 اسفند برگزار می شود که تعطیل نیست.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم که طلاب بیشتری در انتخابات شرکت کنند و طلاب باید نسبت به مجمع نمایندگان رغبت بیشتری نشان دهند؛ انتظار می رود در روزهای پایانی نیز برای تشویق طلاب تلاش های بیشتری انجام شود.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه به ملاقات های هیأت رییسه مجمع با مراجع و مدیران حوزه علمیه اشاره کرد و افزود: در این دیدارها مراجع تقلید و مدیران حوزه جایگاه مجمع را فاخر معرفی می کردند و نقش نمایندگان را در آموزش طلاب ویژه می دانستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دبیرخانه حوزه انقلابی نیز در تمامی مدارس جلساتی برای آشنا شدن طلاب با جایگاه مجمع نمایندگان و ضرورت شرکت طلاب در انتخابات برگزار کرده است تا انتخابی با شکوه و عزت داشته باشیم./1324/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات