۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۵۲۲۲۶
در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر؛

مسابقه امنیت در سایه انقلاب فراخوان شد

فراخوان مسابقه امنیت در سایه انقلاب به‌مناسبت فرا رسیدن ایّام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام شد.
امنیت در سایه انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پرتال فرهنگی راسخون به‌مناسبت فرا رسیدن ایّام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین نعمت‌هایی که به برکت این انقلاب نصیب مردم شده، نعمت امنیت است، فراخوان مسابقه طراحی امنیت در سایه انقلاب را اعلام کرد.

براساس این گزارش، مسابقه امنیت در سایه انقلاب در محورهای رسانه و امنیت، شهادت و امنیت و نفوذ، نفاق و امنیت و در قالب‌های پوستر و اینفوگرافی، تصویرسازی و کاریکاتور از تاریخ بیستم دی تا بیستم بهمن برگزار می‌شود و به سه نفر برتر در هر قالب جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

«تهدیدات امنیتی در بستر فضای مجازی» و «نقش رسانه‌‌ها در ارتقای امنیت» با محوریت رسانه و امنیت، «نقش شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در ایجاد و حفظ امنیت» با محوریت شهادت و امنیت و «نقش استکبار در ایجاد ناامنی»، «نقش نفاق و فتنه در ایجاد ناامنی» و «نقش عوامل منطقه‌ای و آل سعود در ایجاد ناامنی» با محوریت نفوذ، نفاق و امنیت، از موضوعات این فراخوان به شمار می‌رود.

آخرین مهلت ارسال آثار تا بیستم بهمن و زمان انتخاب نفرات اول تا سوم هر بخش از سوی هیأت داوران، ۲۵ بهمن‌ماه مشخص شده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03136615578 داخلی 131 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی http://rasekhoon.net/e-conference مراجعه کنند./920/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات