۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۵۲۲۱۹
امام جمعه زنگی آباد:

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از بیکاری و رکود در جامعه است

حجت الاسلام سیفی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از بیکاری و رکود در جامعه است، گفت: دولتمردان با داشتن برنامه های اساسی و ریشه ای می توانند، برای حل مشکلات اقتصادی گام برداند.
اقتصاد

حجت الاسلام ابراهیم سیفی در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری رسا در کرمان، با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به اهمیت داشتن وضعیت اقتصادی تاکیدات فراوان داشته اند و اقتصاد موثر باید تکیه به تولیدات داخل داشته باشد.

امام جمعه زنگی آباد تصریح کرد: باور داشتن بر توان و دستاورده های داخلی می تواند اولین گام موثر در موفقیت عملکرد اقتصاد مقاومتی باشد.

حجت الاسلام سیفی با بیان اینکه نیروهای مخلص جبهه حق که با باور داشتن دفاع از حریم اسلام به مصاف با داعش کفر در سرزمین های سوریه و عراق جان خود را تقدیم اسلام کردند، تاکید کرد: باور داشتن راه درست، حق و منطقی انسان را در میدان عمل سربلند می کند.

وی ایراد کرد: تبعیت از فرماندهی و فرامین مقام معظم رهبری بر همه واجب است و فرماندهان اقتصاد مقاومتی وظیفه دارند برای نجات از مشکلات اقتصادی از سخنان حکیمانه ایشان استفاده کنند.

امام جمعه زنگی آباد بیان کرد: وحدت و همدلی نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی تیری بر قلب دشمنان است و همکاری و اتحاد مسؤولان نتیجه مطلوبی برای رسیدن به هدف اقتصادی دارد.

حجت الاسلام سیفی اظهار داشت: دولتمردان با داشتن برنامه های اساسی و ریشه ای می توانند برای حل مشکلات اقتصادی گام برداند.

وی تاکید کرد: مشورت با کارشناسان خبره و جوان داخلی تاثیرات مطلوبی در اقتصاد مقاومتی دارد.

امام جمعه زنگی آباد با اشاره به بها دادن به کالاهای قاچاق و بی کیفیت خارجی، تصریح کرد: کم رنگ شدن کالاهای داخلی مشکلاتی همانند بیکاری به دنبال خواهد داشت و دولت وظیفه دارد مانع ورود اجناس بی کیفیت خارجی شود.

حجت الاسلام سیفی در پایان گفت: همه ملت عزیز می توانند با استفاده نکردن از کالاهای خارجی این اجناس بی کیفیت را تحریم کنند‌./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات