۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۵۲۲۰۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تشریح کرد؛

فعالیت های اوقاف و امر خیریه همدان در ایام الله دهه فجر

حجت الاسلام کاروند گفت:  برگزاری جلسات بصیرت افزایی در بقاع متبرکه استان به ویژه بقعه امام زاده عبدالله(ع) شهر همدان، خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت و تقسیم سبد کالا از فعالیت های اوقاف و امور خیریه استان همدان در دهه فجر به شمار می رود.
محمد کاروند

حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: 12 بهمن برای هر ایرانی انقلابی یادآور رشادت ها و مجاهدت های انقلابیان و به ثمر نشستن زحمات آن ها است.

وی ادامه داد: روحیه جهاد و شهادت طلبی سبب شد تا ایرانیان با حضور خود در عرصه نبرد حق علیه باطل به نتیجه ای بزرگ یعنی رهایی از دام استکبار جهانی دست یابند.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: رمز پیروزی امام خمینی(ره) و یاران با وفای ایشان در مقابل استعمار جهانی خدا محوری و وظیفه محوری بود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ولایت مداری در جوامع اسلامی خاطرنشان کرد: شناخت مساله ولی فقیه و تبیین جایگاه این مساله در جوامع اسلامی و پشتیانی از ولایت فقیه رمز پاسداری و بقای حکومت اسلامی به شمار می رود.

حجت الاسلام کاروند گفت: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که با از بین بردن اعتقاد مردم نسبت به ولایت فقیه می توانند به جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت ضربه وارد کنند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران به تمامی جوامع اسلامی نشان داد که ولایت مداری و پشتیبانی از ولایت تنها علت پیروزی ملت ها در برابر استعمار جهانی به شمار می رود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان بیان داشت: برگزاری 10 برنامه در 10 مسجد تمامی شهرستان های استان یکی از برنامه های شاخص اوقاف و امور خیریه همدان در ایام الله دهه فجر به شمار می رود.

وی در پایان گفت: برگزاری جلسات بصیرت افزایی در بقاع متبرکه استان به ویژه بقعه امام زاده عبدالله(ع) شهر همدان، خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت و تقسیم سبد کالا از دیگر فعالیت های اوقاف و امور خیریه استان همدان در دهه فجر به شمار می رود./979/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات