۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۵۲۱۹۷
مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری نشست های آموزشی سبک زندگی اسلامی

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به ضرورت آشناسازی خانواده ها و جوانان با آسیب های اجتماعی از برگزاری نشست های آموزشی سبک زندگی اسلامی خبر داد.
سبک زندگی اسلامی

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه در زمینه اعتیاد صد نشست کاربردی را برگزار کردیم، افزود: این سلسله نشست ها با عنوان نشست آموزشی سبک زندگی اسلامی، دوری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد با حضور 60 روحانی علاقه مند و آموزش دیده در حوزه اعتیاد و آسیب های اجتماعی برگزار شد.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه نشست های مذکور در دی و بهمن ماه و در صد مسجد استان برگزار شد، افزود: این نشست ها با پوشش 25 شهرستان برای آحاد مردم، نمازگزاران و خانواده های مرتبط با مساجد در مساجد محوری هر شهرستان برپا شد.

این مقام مسؤول محور سلسله نشست ها را کتاب پیشگیری از اعتیاد با رویکرد دانست و گفت: این کتاب آموزشی برای اساتید روحانی آموزش دیده تهیه شد تا روحانیان مطالب و سخنان خود در باب اعتیاد را از آن اخذ کنند.

حجت الاسلام فردآقایی آشنا کردن خانواده ها و جوانان با ضررها و آفات اعتیاد را از اهداف برگزاری نشست ها برشمرد و ادامه داد: در زمینه مقابله با انحرافات، کارگاه های یمانی را 19 بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.

وی بیان داشت: برگزاری کارگاه های آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد نخستین برنامه ما در فصل زمستان بود که 300 نفر از مبلغان، ائمه جماعات و مدارس و نهادهای فرهنگی، شاعران آیینی، مداحان و خواهران مبلغه در این کارگاه های یک روزه که حضور پیدا کرده و آموزش های لازم را فرا گرفتند.

حجت الاسلام فردآقایی در پایان گفت: در این کارگاه ها، راهکارهایی از طریق تعمیق ایمان و باورهای دینی برای دوری و رهایی از اعتیاد و مواد مخدر بیان شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات