۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۵۲۱۹۳
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز:

مسؤولان برای حل مشکل ریزگردها تلاش کنند

حجت الاسلام جزایری با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان به حل مشکل ریزگردها، گفت: در شرایط فعلی حوزه های علمیه همچون آموزش عالی و آموزش و پرورش در فعالیت های آموزشی دچار اختلال شدند.
توفان گرد و خاک

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تعطیلی دو روزه کلاس های حوزه در پی گرد و غبار شدید چند روز اخیر اظهار داشت: گرد و غبار فضای آموزشی کل استان را تحت تأثیر قرار داده و برنامه ریزی روزانه و ساعتی ما را هم تحت تأثیر قرار داد.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با بیان اینکه افزون بر گرد و غبار تعطیلی مناسبت ها و ضرورت های اجتماعی و سیاسی جبران کلاس ها را سخت خواهد کرد، افزود: طلبه ها باید کمک کنند در اوقات فوق العاده با بهره گیری از ابزارهای کمک درسی همچون شنیدن نوارها و مطالعه شرح درس ها، عقب ماندگی های صورت گرفته را جبران کنند.

این مقام مسؤول بیان داشت: زمان محدود و وقت ها تعریف شده هستند و با هر تعطیلی جایگزین و زمانی برای کلاس های جبرانی نداریم مگر اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته طلبه ها در اوقات فراغتشان، زمانی برای مطالعه مضاعف صرف کنند.

حجت الاسلام جزایری ادامه داد: مسؤولانی که می گویند خوزستان آب مازاد دارد و اصرار بر چالش آفرینی در مسائل زیست محیطی استان دارند، باید تمهیداتی بیندیشند و پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه کسب و کارها تعطیل و ارائه خدمات عمومی در ورای چنین معضلاتی با مشکل مواجه می شود، گفت: حوزه های علمیه همچون آموزش عالی و آموزش و پرورش در فعالیت های آموزشی دچار اختلال شدند و چنین خسارتی را کسانی بر ما تحمیل کردند که خارج از فضای حوزه و مدیریت آموزشی هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز گفت: حوزه های علمیه در این زمینه مطالباتی دارند و هر اقدام مثبت برای مقابله با چنین معضلی از سوی مسؤولان و دولتمردان سودش به مردم و حوزه های استان خواهد رسید./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات