۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۵۲۱۸۸
حاجی‌دلیگانی:

آقای روحانی آیا صدای جمعیت جوان کشور را می‌شنوید

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: سوگمندانه باید گفت که وزارت ورزش و جوانان تنها یک سرابی بیش نیست و و نام "جوانان" تنها یک نام به صورت زائده روی این وزارتخانه خورده است.
حسینعلی حاجی دلیگانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه چهارم بهمن در ادامه جلسه علنی پارلمان و طی اخطار قانون اساسی در دستور اظهارداشت: با توجه به اینکه در آستانه سالروز دهه مبارک فجر هستیم باید بگوییم نقش جوانان ما در پیروزی انقلاب اسلامی بر هیچ فردی پوشیده نیست.

وی افزود: دهه مبارک فجر فرصتی است تا توجه به جوانان به عنوان بزرگترین قشر در کشور مورد تأکید مؤکد قرار گیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: دولت آقای روحانی در کابینه‌های اول و دوم خود برنامه‌های چشمگیری برای حضور جوانان در عرصه‌های متنوع ارائه نکرده است همچنین این سوال مطرح است که این دولت برای جوانان چه کرده است.

وی خطاب به رییس جمهور گفت: آقای روحانی آیا صدای جمعیت جوان کشور را می‌شنوید؟ سوگمندانه باید گفت وزارت ورزش و جوانان تنها یک سرابی بیش نیست و نام «جوانان» تنها یک نام به صورت زائده روی این وزارتخانه خورده است.

حاجی‌دلیگانی بر همین اساس اضافه کرد: وضعیت اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان همواره مورد نظر این دولت نبوده است و به نظر می‌رسد دولت کنونی هیچ اقدامی در این زمینه صورت نداده است./۸۵۶/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات