۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۵۲۱۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

جشنواره دین و رسانه با هدف جهت دهی به رسانه ها در همدان برگزار می شود

حجت الاسلام دشتگی گفت: رسانه ها باید در راستای آگاهی دهی به جامعه توحیدی و اهداف انبیای الهی قدم برداشته و در نهایت باید به فکر جهانی شدن مبانی الهی در عالم بشریت باشند.
حجت الاسلام دشتکی مدیر تبلیغات اسلامی همدان

حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان بیان داشت: انسان که اشرف مخلوقات است در نظام توحیدی رسالت سنگینی بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: خداوند متعال جایگاه خلیفة اللهی را برای انسان قرار داده است و این جایگاه زمانی محقق می شود که انسان ها نسبت به وظیفه الهی خود آگاه و بصیر باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: از آنجایی که وظیفه انسان در نظام هستی وظیفه ای سنگین و راهبردی است، این مساله نباید به صورت یک مساله نظری بیان شود؛ بلکه باید هدف خلقت به صورت کاربردی در زندگی انسان ها جاری شود.

وی در ادامه افزود: اگر بخواهیم رسالت توحیدی و کلام الهی را به نحو احسن در بین انسان ها نهادینه کنیم باید همگان در راستای تبیین رسالات الهی بکوشند.

حجت الاسلام دشتکی گفت: خداوند متعال اوامر خود را از طریق انبیا و اولیای الهی به ما رسانده است و حوزه های علمیه و علمای ربانی ادامه دهندگان راه انبیای الهی هستند.

وی در ادامه با اشاره به آیه 13 سوره جاثیه افزود: خداوند متعال تمام امکانات آسمان و زمین را برای انسان فراهم آورده تا او بتواند رسالت و هدف خلقت را به نتیجه برساند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اهمیت ارتباطات رسانه ای در دنیای امروز اظهار داشت: سرشت انسان ها با ارتباط گیری آمیخته شده است و در دنیای امروز رسانه ها نقش بسزایی در ارتباطات را بر عهده دارند.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که هر کس به اندازه وسعش در قبال جامعه وظیفه ای دارد رسانه ها نیز در انتقال مفاهیم الهی وظیفه ای سنگین و مهم را برعهده دارند.

حجت الاسلام دشتگی گفت: رسانه های باید در راستای آگاهی دهی جامعه توحیدی و اهداف انبیای الهی قدم برداشته و در نهایت باید به فکر جهانی شدن مبانی الهی در عالم بشریت باشند.

وی در پایان با اشاره به هدف برگزاری جشنواره دین و رسانه در استان همدان گفت: نهاد تبلیغات اسلامی همدان برای دومین بار جشنواره دین و رسانه را در استان همدان با هدف جهت دهی و اثرگذاری در رسانه ها برگزار می کند./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات