۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۵۲۱۵۱
با حضور مراجع تقلید و علما؛

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین مظاهری در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری جهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان با حضور مراجع و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.
حجت الاسلام مظاهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری جهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان سه شنبه شب با حضور مراجع و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرت آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی، سید موسی شبیری زنجانی و سید محمدعلی علوی گرگانی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین آیات محمد یزدی، محمدعلی گرامی، مرتضی مقتدایی، سید احمد خاتمی، ابوالقاسم علیدوست، سید هاشم حسینی بوشهری، ابراهیم امینی، محمودجواد فاضل لنکرانی، سید محمدحواد علوی بروجردی، سید محسن خرازی، حجج اسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی و محسن قرائتی از دیگر حاضران در این برنامه بزرگداشت بودند.

حاضران در این مراسم یادبود با قرائت قران کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مظاهری را گرامی داشتند و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

در این برنامه حجت الاسلام سید حسین حسینی قمی با بیان این که علما همواره مظهر تقوا، مجاهدت و ایثار بوده اند، گفت: علمای شیعه در طول تاریخ همواره در تاریخ پیشتاز علم و فقاهت بودند و خدمات بسیاری ارائه کردند.

وی با تجلیل از شخصیت حجت الاسلام والمسلمین مظاهری، وی را عالمی عامل و زمان شناس دانست و افزود: این عالم دینی هر جا که احساس وظیفه می کرد وارد می شد و به خدمت به مردم می پرداخت، ایشان تمام زندگی خود را برای تبلیغ دین گذاشت و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: ایشان در زمینه های گوناگون خدماتی، فرهنگی، دینی و اجتماعی خدمات بی بدیلی داشتند و خدمت بسیاری به مردم کردند، ایشان همچنین عالم انقلابی بودند که بدون وابستگی به هیچ جناحی در مسیر امام و رهبری حرکت می کردند./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات