۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۵۲۱۴۲
حجت الاسلام نوروزی در گفت‌وگو با رسا:

قانون های مربوط به ایثارگران باید از سوی نهادی مشخص پیگیری و دفاع شود

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی و رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: قانون‌های مربوط به حوزه ایثارگران باید توسط نهادی مشخص پیگیری و دفاع شود.
حجت الاسلام حسن نوروزی

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص «تشکیل وزارتخانه ایثارگران» گفت: نیت از وزارتخانه وجود ستاد و وزیری پاسخگو است که مشکلات مربوط به ایثارگران کل کشور را پیگیری کند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی و رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه این پیگیری در حال حاضر بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران استٰ اظهار داشت: به دنبال این موضوع هستیم که قانون‌هایی که برای ایثارگران نوشته شده است توسط نهادی مشخص پیگیری و دفاع شود.

حجت الاسلام نوروزی با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل این وزارتخانه افزایش نیرو نیست، خاطرنشان کرد: وجود وزیری که در مجلس حضور یابد، در بودجه‌های سالانه ورود کند و پاسخگوی نمایندگان در این امر باشد؛ الزامی به نظر می‌رسد.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در پایان با اشاره به اینکه این موضوع پیشنهاد فراکسیون ایثارگران بوده است گفت: فوریت این موضوع در صحن علنی پارلمان رای نیاورد و به طور قانون عادی در کمیسیون اجتماعی مطرح است./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات