۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۵۵۲۱۳۷
رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان:

توجه مسؤولان به اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با کینه ورزی های دشمنان است

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان گفت: مسؤولان برای مقابله با کینه ورزی های دشمنان باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه بورزند.
حجت الاسلام خانه گیر

حجت الاسلام عیسی خانه گیر رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به فرموده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «کینه ورزی دشمن نباید موجب شود مسؤولان از ضعفها و مشکلات مردم و به ویژه طبقات ضعیف غافل شوند.» گفت: کار و هدف دشمن مشخص است، دشمن با دشمنی ها به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس و کشور ایران اسلامی است.

وی در ادامه افزود: دشمن از طرق مختلف نظیر تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی در تلاش است تا ضرباتی را به مملکت اسلامی ایران وارد کند.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان همچنین تصریح کرد: مسؤولان برای مقابله با کینه ورزی های دشمنان باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی اهتمام ویژه بورزند.

حجت الاسلام خانه گیر به تبیین توصیف رهبر انقلاب از حرکت مستمر ملت در مقابله با اغتشاشات با عنوان این که  این نبرد «ملت با ضد ملت»، نبرد «ایران با ضد ایران» و نبرد «اسلام با ضد اسلام» است پرداخت و بیان داشت: با مشاهده تاریخ، درمی یابیم که در  جامعه کفر، نفاق به معنا و مفهوم واقعی وجود نداشته است، نفاق در جامعه فاقد ایمان، معنایی ندارد، نفاق و دشمنی با اسلام در جامعه ای معنا پیدا می کند که آن جامعه رنگ و بوی دینی داشته باشد.

وی گفت: بنابراین این نبرد تا پایان تاریخ ادامه دارد چراکه همیشه افرادی هستند که با توجه به رویکرد فکری خود در مقابل برخی حرکت های خدایی خواسته یا ناخواسته قدعلم می کنند و سعی درمتوقف کردن این حرکت خدایی را دارند اما غافل از این هستند که خداوند متعال این نصرت وعده را داده که به کسانی که در راه خدا گام بردارند یاری می رساند.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان ابراز داشت: مقام معظم رهبری به عنوان ولایت فقیه، این حرکت مستمر را در طول تاریخ مشاهده کرده اند، همیشه نبرد بین دین و ضد دین و یا نبرد بین مردم با ضد مردم وجود داشته است؛ اما یک ایرانی اصیل و یک انقلابی به تمام معنا این حرکات را نمی پذیرد و قبول ندارد.

حجت الاسلام خانه گیر ادامه داد: به آتش کشیدن مسجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران به غیرت ایرانی و دینی برمی خورد و طبق اظهارات این گونه افراد باید به ایرانی بودن شان شک کرد، چراکه برای برای حفظ و پابرجایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مملکت ایران، خون های بسیاری در جای جای این کشور ریخته شده است.

وی در پایان گفت: بنابراین کسی که رفتارهای ناشایست را انجام می دهد تا به نظام و مملکت ضربه بزند باید گفت که هیچ گونه همیت حتی ایرانی و ملی ندارد و با این گونه رفتارها، دل همه را به درد می آورد، توهین به مقدسات بیانگر آن است که این افراد پیاده نظام دشمن بوده و زیادی فریب تبلیغات سوء دشمن را خورده اند که قابل فهم نیست./851/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات