۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۵۵۲۱۱۵
مدیر مدرسه علمیه الزهرا گناوه:

مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان در گناوه برگزار شد

مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس سوم مدارس ابتدایی دخترانه شهر و روستاهای گناوه، به همت مدرسه الزهرا(س) گناوه برگزار شد.
جشن تکلیف

به گزارش خبرگزاری رسا، سیده زهرا موسوی‌نسب اظهار داشت: مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس سوم مدارس ابتدایی دخترانه شهر و روستاهای گناوه، در مدرسه علمیه الزهراء این شهر در چند مرحله در حال انجام است.

وی افزود: جشن تکلیف دختران مدارس ابتدایی شهر و روستاهای  گناوه، امسال برای سومین سال پیاپی در مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه  برگزار می‌شود.

 مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه تصریح کرد: امسال نیز فراخوان  جشن تکلیف دانش‌آموزان برای همه مدارس فرستاده  شد که با استقبال خوبی از طرف مدارس مواجه شد به گونه‌ای که این جشن، برای 15 مدرسه ابتدایی به ترتیب در صبح و بعد از ظهر در مدرسه علمیه برگزار می شود و تا 4 بهمن ادامه دارد.

وی افزود: این مراسم با هدف  آشنایی عمیق دانش آموزان  این مقطع با احکام و مسائل شرع و دین و همچنین تعامل و ارتباط با حوزه علمیه به عنوان یکی از قطب‌های مهم  فرهنگی معنوی شهر  و ایجاد الفت، محبت و صمیمیت بین دانش‌آموزان  و مدرسه علمیه برگزار می شود و با این کار، یک انس و دوستی بین مدارس و مدرسه علمیه به وجود خواهد آمد.

موسوی‌نسب عنوان  کرد: در این جشن برنامه‌های متنوع و شادی نظیر عروسک‌گردانی،تئاتر، نمایش و شعر خوانی، بیان احکام در قالب نمایش و شعر   اجرا می شود که الحمدالله این برنامه‌ها با رضایت و خشنودی دانش‌آموزان همراه بود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۲

منبع: فارس

ارسال نظرات