۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۵۲۰۷۷
در پی در خواست مخاطبان صورت گرفت؛

پیگیری خبرگزاری رسا از آخرین وضعیت جسمانی "روحانیان مضروب"

بر اساس پیگیری های خبرگزاری رسا، یکی از روحانیان حادثه قم از بیمارستان مرخص شده و حال روحانی دیگر بهبود پیدا کرده است.
روحانی مضروب در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عصر دیروز فردی با حمله به چند روحانی دو تن از آنان را با ضربات چاقو مجروح کرد.

حجج اسلام محمد رضا ربانی و بهرامعلی طاهرنژاد از این روحانیان هستند که در یکی از بیمارستان های قم بستری شده بودند.

با توجه به پیگیری مخاطبان خبرگزاری رسا از آخرین وضعیت روحانیان مضروب، خبرنگار این خبرگزاری حوزوی آخرین وضعیت آنها را جویا شده است.

محمد تقی ربانی فرزند حجت الاسلام ربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: پدرم هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان تحت مراقبت های ویژه پزشکی است و پزشکان پیش بینی کرده اند که بهبود پیدا خواهد کرد و به بخش عمومی منتقل می شود.

همچنین روح الله طاهرنژاد نوه بزرگ حجت الاسلام بهرامعلی طاهرنژاد نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: تاندوم دست ایشان آسیب دیده بود و پزشکان مجبور به عمل پیوند رگ برای ایشان شدند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام طاهرنژاد وضعیتی رو به بهبود دارد، افزود: هم اکنون پدربزرگم از بیمارستان مرخص شده است و حال عمومی ایشان خوشبختانه خوب است اما باید هر روز یا یک روز در میان ایشان را به بیمارستان ببریم تا تحت معاینه پزشکان قرار بگیرند.

وی گفت: مسؤولان به ما اعلام کردند که این حرکت سازمان یافته نبوده بلکه مشکلات عدیده روحی و روانی داشته است، در بازجویی های اولیه مشخص شده است که فرد ضارب از اهالی قم نبوده که به لحاظ روانی وضعیت نامناسبی دارد.

وی از اصرار خانواده بر رضایت ندادن پدربزرگ شان در این پرونده خبر داد و گفت: برخورد قاطع با این افراد هر چند در حالت نامتعادل سبب عبرت دیگران خواهد شد.

وی در پایان از توجه و پیگیری مرکز خدمات حوزه های علمیه برای درمان روحانیان مجروح و از علما، بزرگان و خبرگزاری رسا برای جویان شدن احوال روحانیان مضروب تقدیر و تشکر کرد./841/

ارسال نظرات